掃呢頁CODE去手機

2013年9月12日 星期四

關楚耀鋪路追衞詩雅




探熱針

關楚耀鋪路追衞詩雅

孭住譚詠麟契仔入行的關楚耀( Kelvin),終於跨出事業新一步,於九展舉行了首次個人演唱會,得歌神張學友做嘉賓力挺外,合作電影《重口味》而認識的衞詩雅,亦專登到後台探班;赤裸上身的 Kelvin見到女神,即刻又攬又錫,撻着曬!

其他影片
食蛋三個月

入行七年,終於開個唱的關楚耀,事前花了半年時間勁操,開騷當日,公開展示成績,騷盡人魚線及六嚿腹肌。

「過去嗰三個月,每日淨係食蛋穀肌肉,食到悶就用攪拌機攪爛啲蛋,加埋乳酪同香蕉三樣嘢攪埋一齊食,真係聞到蛋味都怕。你見我開騷前飲啲酒,因為可以令人放鬆啲,威士忌係 keep fit時唯一可以飲嘅酒精,配白烚雞胸一齊食,好好味。」 Kelvin邊飲酒邊說。

Kelvin在後台飲住威士忌食雞胸,既可以放鬆一下,又可以壯膽,一舉兩得。

為了操 fit自己, Kelvin花了三個月戒口兼做運動,結果操得巨胸兼人魚線,甚有睇頭。

半裸擁抱



心儀對象到後台探班支持, Kelvin開心得兩度擁抱詩雅,真情流露。

處男開騷,不少圈中前輩及朋友都專誠入後台為關楚耀打氣,當中包括伯父泰迪羅賓、羅霖、周汶錡、陳柏宇等,但最特別的一個,是於開騷前一個半小時已到場的衞詩雅。

「當時 Kelvin化緊妝整緊頭,詩雅就咁喺出面等咗成粒鐘,直到有人通知佢 Kelvin搞掂喇佢先入去。 Kelvin見到詩雅,開心到冇著衫都唔理,前後兩次攬佢同錫佢,雖然只係錫塊面,但大家都睇得出 Kelvin好冧好肉緊。」在場人士說。

孖住去 P

關楚耀與衞詩雅因為合作電影《重口味》結緣,早前因女主角陳靜( DaDa)突然失蹤,宣傳變得集中在二人身上後,關係才出現變化。

「之前開戲都冇嘢嘅,直到早兩個星期有朋友生日,咁啱兩個都識壽星仔,佢哋做完電影宣傳就一齊去生日會; Kelvin因為第二日有嘢做,嗰晚一點就走咗,到兩點幾就有個喺現場嘅朋友,收到佢 WhatsApp問詩雅走咗未?又問佢有冇醉?無端白事點會咁吖,個朋友問佢係唔係追緊詩雅,佢就話遲啲先講,總之鬼鬼馬馬啦!」關楚耀身邊人說。

張學友坦言睇住 Kelvin成長,所以當他邀請自己任個唱嘉賓時,一口便答允。

在電影《重口味》中結緣的 Kelvin與詩雅,除了成為好友外,男方更有意追求女方。

俄羅斯女舞蹈員專程飛來與 Kelvin合作,兩人大跳辣身舞,令到場內氣溫急升。

入行七年首次開個唱的 Kelvin,得到唱片公司全力支持,更得到 Nike垂青,贊助還未推出的新款波鞋。

Kelvin曾與羅霖合作拍戲,又得到周汶錡開設的美容院贊助做 facial,廣結人緣。

本來會趕去撐契仔場的譚詠麟,雖然最後因工作關係未能出現於 Kelvin的個唱中,但收工時仍不忘現身慶功宴,以行動支持 Kelvin。



鍾意就快D Share啦!