掃呢頁CODE去手機

2013年10月30日 星期三

網事力場:心穎落妝變倒模阿智

video


網事力場:心穎落妝變倒模阿智

黃心穎素顏變蔡一智 鄧智偉公牛好似

人有相似,高登仔又發揮「尋」人威力,為去年港姐亞軍黃心穎找到失散「哥哥」蔡一智,飄逸長髮的心穎BB沒化妝的樣子,竟跟長髮披肩的蔡一智猶如餅印!而無綫前音樂總監鄧智偉的稜角面及打風頭,就與NBA球隊的公牛logo倒模一樣,令人笑到噴飯!

撰文:林妃

高登仔昨日發帖「今日我終於知道黃心穎點解咁熟口面」,並上載了心穎BB與阿智的相片,兩人的髮型及樣子都好似,網民留言笑他們是失散多年的兄妹,心穎BB應改名叫蔡一穎,不過BB迷卻痛心謂:「好哋哋一個靚女,就咁畀你毀滅咗!」阿智在微博轉發留言,並向心穎BB打招呼:「阿妹你好!」心穎BB回覆:「哈哈竟然俾人識穿咗我哋兄妹的身份㖭。」



【素顏你睇】

微博圖片



■心穎BB與阿智(右圖)的飄逸長髮、眼仔睩睩確實勁似,心穎更指著阿智的相片合照。



微博圖片

約跳森巴舞

心穎BB昨接受電話訪問時說:「張相其實真係幾似,自己都笑出嚟,可能我哋又長又直頭髮,大家都開朗,感覺相似。我唔覺毀滅喎,幾好吖,一齊跳番part森巴舞,我做草蜢仔。」心穎BB曾見過阿智兩次,但她覺得真人不似:「以前有工作人員話我似鄧萃雯,近排多人覺我似周柏豪、張敬軒,自己唔會唔開心,做藝人要娛樂大家。」亦有人覺得她似徐子淇及《反鬥奇兵》的動畫人物Sid Phillips。



【甫士都似】微博圖片



微博圖片



鄧萃雯



Sid Phillips



張敬軒

王維基Vs小夫

牙尖嘴利

王維基的豆豉眼及尖形嘴,與多啦A夢的小夫餅印一樣。能言善辯的王維基,近日為免費電視發牌舌戰政府,口才了得令人激讚,與牙尖嘴利的小夫,連人物性格都有點似。



王維基



小夫

鄧智偉Vs芝加哥公牛

人獸兄弟

無綫前音樂總監鄧智偉的樣子似足芝加哥公牛,三尖八角的面型、淩厲的眼神、基爾獸的鼻哥、10號風球下的長髮。



鄧智偉



芝加哥公牛



鄭世豪Vs侯活

失散巴打

在無綫歌唱比賽《星夢傳奇》勇奪亞軍的鄭世豪,花名叫侯活,因為他跟球星侯活有八成相似,面型、膚色及身形都好似,不過身高就差好遠了。



鄭世豪



侯活

陳國邦Vs區瑞強

眼仔細細

身為無綫人都企出來撐港視遊行的陳國邦,獲得全城拍掌支持,眼細細的陳國邦跟民歌王子區瑞強很似樣,有網民的爸爸睇劇集《囧探查過界》時,更認錯陳國邦是區瑞強!



陳國邦



區瑞強



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!