掃呢頁CODE去手機

2013年10月11日 星期五

不滿監製 hea拍 缺席宣傳 謝天華張兆輝齊齊插





唔合邏輯會反映!(真實對白)

約滿離巢嘅謝天華,對於告別作被彈是笑片,他無奈咁話:「我哋控制到嘅嘢有限,要反映都反映過。今時今日唔好淨係睇香港嘅收視,內地嘅點擊率 No.1㗎!」

娛樂喧

不滿監製 hea拍 缺席宣傳 謝天華張兆輝齊齊插

《神鎗狙擊》開播以來,劇情誇張,踩 5吋高踭鞋、着 deep V的徐子珊有不死身,令一套警匪片,被網友彈爆,慘變笑片。

據知《神》最初出的劇本頗精彩,可惜無綫硬捧親生女徐子珊,大刪周海媚戲份,加上無綫為節省資源,拍出來完全是兩回事。劇本更愈改愈唔合邏輯,監製關永忠冇眼睇,未有監場,激到劇中兩男主角謝天華與張兆輝頻頻詐型。不過你有你詐型,關永忠為怕得失無綫,聽完意見只作有限度修改。

今周《神》劇大結局前,男主角謝天華、張兆輝及海味全部缺席宣傳活動,一於無聲抗議。


監製關永忠直認今次上了寶貴嘅一課。「我依家開呢套新劇都有監場,啲人仲問我做乜日日都嚟。」
對無綫失望離巢的謝天華,對於告別作《神鎗狙擊》搞到一鑊泡,被網民插爆十分㷫。據知,謝天華曾因為劇本問題多次與監製關永忠發生衝突,更曾嬲到爆粗。而另一男主角張兆輝亦多次找監製投訴。至於女主角海味,因為戲份被刪,透過經理人 Allie炮轟無綫。劇中三個重要演員,都對套劇極度失望,難怪不約而同缺席最近的宣傳活動,只剩下親生女徐子珊及岑麗香撐場。

天華寸監製冇監場
求證謝天華,他說︰「現役中真係冇女飛虎,同現實有出入,我唔係同佢嘈係反映,唔合邏輯會反映……(個劇嘥咗班資深演員?)演員控制嘅嘢有限,只能小修改,大骨幹左右唔到。(徐子珊被插打不死。)演員好無辜,唔通第一集就炸死咩,個劇同我心目中係有出入。」

問到監製是否冇監場,初時天華扮唔記得,後來卻忍唔住暗寸︰「我掛住拍外景冇留意。(咁你有冇喺現場見過監製?)開鏡、拜神囉!(係咪罷宣傳抗議?)我嗰日返大陸做嘢,同 TVB講咗。」

另一男主角張兆輝亦說︰「我哋開頭都有研究過,劇情都係虛構,整啲女仔出嚟係想有化學作用,但我就唔知化學作用喺邊?一路拍,劇本一路出,我都有上去反映,講就講咗差啲咩?但我唔係監製,講完都要去開工……有啲嘢好難控制,好似啲基本嘢,搵一個人咁,佢哋都講到好難。(咁你有冇喺現場見過監製?)拜神囉,仲有開廠。」問到缺席宣傳,他說︰「嗰日真係要開工,我之前次次嚟又唔見頒個獎俾我。」

好多嘢我哋控制唔到!(真實對白)

忙緊開電影《恐怖在線》嘅張兆輝亦話:「要講都講咗,講完我哋要去開工,好多嘢我哋控制唔到。」

《神》拍咗三個多月,岑麗香竟然話:「拍咗咁耐,唔記得監製有冇嚟。」扮失憶啦,擺明置身事外。

10月 3日《神鎗》的宣傳活動,謝天華、海味及張兆輝齊齊缺席抗議,只剩得徐子珊及岑麗香撐場。現場仲要咀埋老戲骨秦煌搶鏡。

監製呻好慘
就多位主角詐型,關永忠透過電話回應︰「謝天華係有向我反映意見,佢接受唔到有『女飛虎』,但我哋做創作,希望套劇會唔同,想設計新啲角色出嚟,我覺得意見係要聽。至於我同輝哥食咗幾次飯佢都冇投訴,仲好幫手次次宣傳。(上次兩個男主角同海味都冇嚟喎?)海味喺北京,我問咗佢,佢話要飛哈爾濱。輝哥應承嚟,點知突然改咗通告。天華本身有工作,前兩次都有嚟。」

對於子珊角色被網民插爆,他解釋︰「我哋想套劇有突破,用咗成千幾個鏡頭,有動畫加插,可能觀眾接受唔到,我哋都好慘。我哋唔係求其,炒出嚟唔係個個啱食。(咁你有冇監場?)廠嗰啲咪有落囉!(你喺現場,個劇可能會好啲?)呢樣我又答唔到你喎!」至於徐子珊,截稿前未有回覆。

網友插爆
徐子珊被插着住 5吋高踭鞋、 Deep V做 O記。不過七情上面嘅子珊瞓身演出,亦有網友讚佢好演技。

身手似超人

N次不死身

化行妝綁架

印度人生中國女
關永忠話原先做總統個女係搵咗一個印度女仔做,「個印度女仔拍咗一日,第二日 call咗佢成日都搵唔到,人間蒸發咗。」

結局率先睇
《神鎗狙擊》平均收視達 26點,其實成績不過不失,比起之前歐陽震華及關詠荷的《情逆三世緣》還高,加上大陸網友點擊率高,所以唔少觀眾都會坐定定等睇大結局。

天華鎗下亡
《神》劇開頭已經鋪排咗謝天華好想同張兆輝一較高下,大結局當晚兩位會生死決鬥,最後天華亦被張兆輝開鎗打死。

海味執番條命
個腦有子彈嘅海味,最後都冇死,但個劇冇直接交代佢同張兆輝有冇一齊,留番個想像空間俾觀眾。

子珊終死得
子珊為救海味,被匪徒開鎗打中昏迷,之前打不死嘅子珊,最終英勇殉職。


鍾意就快D Share啦!