掃呢頁CODE去手機

2013年11月5日 星期二

許亦妮扮大牌犯眾憎 許亦妮,

video


許亦妮扮大牌犯眾憎

亦妮扮大牌犯眾憎 o靚模齊指證

2011年港姐季軍許亦妮早前被爆搭上太陽集團有米高層盧啟邦(Andrew),男方公司有份投資電影《喜愛夜蒲3》,許亦妮恃著「老闆娘」身份蝦蝦霸霸,被數四宗罪包括扮大牌、恰新人、搶人衫及卸膊,當中2010年落選港姐文凱玲(Connie)、「寸嘴Barbie」夏尉喻及郭穎兒(Celia K.)首當其衝,即使伍詠薇、雨僑及何佩瑜(Jeana)都要受她氣,許亦妮犯眾憎,昨日遭眾女指證!

許亦妮拍攝處女電影《喜愛夜蒲3》時,正跟Andrew熱戀,難怪恃寵生驕,對同片𡃁模大擺阿姐款,據知寸嘴Barbie有次路過許亦妮身後,許亦妮指摘她偷看其手機。貪靚許亦妮又私改造型,對工作人員態度惡劣,甚至有人目睹她推開女髮型師,令對方淚灑當場。許亦妮又妒忌Connie的私夥靚衫,甚至搶了她的衫出鏡。拍戲時遇上街景,演員要當街等候,但許亦妮就不屑離隊到附近髮型屋休息,埋位又姍姍來遲,連累Jeana、雨僑及伍姑娘呆等,許亦妮的四宗罪惹怒台前幕後!



■許亦妮昨日於尖沙嘴出席活動,穀胸上陣搶風頭。

「個個叫佢老闆娘」

許亦妮惡行遭雨僑、Connie、寸嘴Barbie及Celia K.杯葛,四女結成一黨,Jeana未有加入做獨行俠,不過眾女昨分別表示有聽聞許亦妮於片場耍大牌,當中雨僑昨在電話嘆三聲:「我唔係搞是非嘅人,冇人恰到我,拍呢部戲我有準備私夥衫,但我有助手跟場,冇人敢攞我啲衫,我承認為搶衫出現好多問題!」她表明戲外跟許亦妮不是朋友:「我哋私下冇聯絡。」Jeana昨也揶揄許亦妮:「個個叫佢老闆娘,我當然唔敢亂嚟。」是否坐埋一邊觀戰?Jeana說:「我坐埋一邊等order啫,始終群戲要等埋,在所難免。」



■《喜愛夜蒲3》拍攝以來是非多多。資料圖片



■《喜愛夜蒲3》曾於蘭桂坊取景,想不到鏡頭後是非更精采。資料圖片

伍詠薇坦承有場許亦妮與陳柏宇的吊威吔戲,她等了很久:「嗰日等乜嘢人定係等打燈我就唔清楚,當時邊吹水邊等,我著住bra top要喺街等,都幾尷尬。」而寸嘴Barbie昨在電話承認彼此有拗撬:「啱啱開戲時係有拗撬,可能我份人儍更更,唔覺意得罪人。」可有聽聞許亦妮態度囂張?寸嘴Barbie說:「我有聽過佢同工作人員有爭執同磨擦,但冇親眼見過,唔敢講邊個引起。」

記者昨致電許亦妮求證,但她說:「我當然話係冇!拍吊威吔嗰場戲,我係有需要喺樓上,佢哋企樓下,係劇情需要,我邊有咁大power!好多場戲遇上落雨,我頭髮散曬,係導演叫我上髮型屋set番。我真係冇搶Connie啲衫,所有衫都係劇組提供。」她亦不信遭𡃁模群起指證:「雖然我同佢哋唔熟,但不致於大家講到咁唔好。」



■雨僑坦言跟許亦妮私下不是朋友。資料圖片



■蔡恩真穀出怪胸,一見難忘。

寸舊愛親熱相驚嚇

許亦妮昨與蔡恩真在尖沙嘴出席時裝活動,許穀胸搶盡風頭。下周三便25歲牛一的她,談到舊愛Andrew即改口供說:「我𠵱家單身,我同佢冇一齊,當時大家係認識嚇,唔係拍拖。」對於Connie貼出被Andrew咀的相,許亦妮說:「我哋唔係拍拖,何來撬牆腳?萬聖節可能做啲驚嚇嘢。」她希望早日覓得真命天子。

採訪:葉雪

攝影:黃偉雄

「老闆娘」四宗罪

【第1宗罪:激喊拍檔】文凱玲為求衣著更稱身及稱心,自掏腰包買私夥衫作拍攝用,女主角許亦妮嫌棄電影公司安排的服裝非名牌,竟不問自取攞走文凱玲的私夥衫,文凱玲嬲到喊!



【第2宗罪:亂發脾氣】許亦妮在salon整頭時低頭玩手機,其時「寸嘴Barbie」夏尉喻經過,一心跟髮型師打招呼,但許亦妮發脾氣鬧夏尉喻沒禮貌,騷擾髮型師整頭,更鬧人偷睇她的手機。



【第3宗罪:左改右改】作為電影新人,應服從公司安排,但許亦妮對造型或髮型經常不大滿意,私下要求梳妝服左改右改,但當導演發覺不妥而追究時,許亦妮即卸膊指是其他人的意思。



【第4宗罪:要人呆等】某日在蘭桂坊拍攝街景時,伍詠薇、雨僑及郭穎兒都在拍攝地點等候,惟獨是在附近salon的許亦妮,聽到要埋位時才施施然整頭,硬要劇組在街頭等足半粒鐘!





逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!