掃呢頁CODE去手機

2013年11月11日 星期一

小八卦:冒牌陳凱琳轟汪峰作孽 陳凱琳,

video


小八卦:冒牌陳凱琳轟汪峰作孽

離婚即向子怡示愛「陳凱琳」轟汪峰作孽

民選港姐陳凱琳當選後對普選話題不曾忌諱,估不到跟章子怡、汪峰毫無關係的她,昨日繼續「敢言」,竟在微博上高調批評汪峰對章子怡的愛情告白,並寫道:「在女兒才剛八個月就死活要離婚而撇下孤兒寡母……汪峰所謂的真愛是建立在別人痛苦之上,這其實叫作孽!」



■陳凱琳昨指遭冒名開博鬧微章峰戀(下圖)。

攝影:卓寶花

陳凱琳昨到尖沙嘴宣傳時被問到此事,才知被人冒名,她說:「我一直冇facebook同微博,Instagram都係三星期前先開,近日都有人話add咗我fb,但我冇開過,我亦唔識所講兩位當事人。」





逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!