掃呢頁CODE去手機

2013年11月1日 星期五

辣媽孫佳君夜蒲撩中佬 孫佳君,MW,




老實講, 39歲嘅孫佳君身材 good fit,拍埋啲𡃁模度都唔輸蝕。

媽咪姐

辣媽孫佳君夜蒲撩中佬

性感女星孫佳君近年積極復出拍電影,不過 39歲、未婚有個仔嘅佢,夜生活依然多姿多采喎!上個禮拜,媽咪姐就喺中環見到孫佳君着住低胸短裙,化行濃妝喺 Play Club嘅 VIP區同成班朋友狂歡。現場所見,座上客大部分都係中年男人,媽咪姐見孫佳君全程 high爆,仲非常主動撩身邊嘅中佬乾杯!

不過辣媽都好揀擇㗎,話說期間有個人請佢飲 Whisky,佢就即時詐嬌話:「唔係 Noet香檳就唔飲!」最後人哋識做 order香檳,辣媽亦即時投懷送抱,後尾嗰位男士要求影相合照孫佳君都絕無 say no。搵緊碼頭嘅女人,果然現實啲!

未飲先暈

過往男友非富則貴嘅孫佳君,只係輕輕放吓電,已經冧到呢位男士為佢開成枱香檳!

得到想要嘅,孫佳君都有提供「服務」!埋身合照, no problem。



鍾意就快D Share啦!