掃呢頁CODE去手機

2013年12月12日 星期四

[壹週刊 1240] 60歲張艾嘉裸妝出巡




同你吟一吟

60歲張艾嘉裸妝出巡

八珍一直好 buy一句說話,就係呢個世界冇醜嘅女人,只有懶嘅女人,尤其係孭住明星光環,莫講話只係落街買個麵包,化個妝或者戴番副黑超,起碼拜得神、見得人。懶,要付出代價,由 60歲張艾嘉同各位錯誤示範。

上星期三(十二月四日),完全冇化妝嘅張艾嘉,同班太太團響中環 ifc行街,選擇格價有平有貴嘅 ZARA逐樣睇。年紀有番咁上下,張艾嘉連黑超都懶戴,眼肚眼紋黃面衰老三寶有齊,都夠膽真面目見人,不過見到《壹》仔鏡頭,就驚到遮面都遮唔切。

都係劉嘉玲同葉蒨文醒目,一個化行妝,一個準備副遮眼大黑超,就算冇美圖秀秀幫手,上鏡都唔怕嚇壞人。

雙眼無神嘅張艾嘉,夠膽零妝出街,但就唔夠膽零妝上鏡,見到鏡頭即刻遮面。

48歲

劉嘉玲同葉蒨文雖然後生過張艾嘉,但出街起碼會化妝、戴黑超,自己知自己事。

52歲



鍾意就快D Share啦!