掃呢頁CODE去手機

2013年12月3日 星期二

洪朝豐中風 左面麻痹 留院五日

video


洪朝豐中風 左面麻痹 留院五日

洪朝豐中風左面麻痺 留院五日

早年患上抑鬱狂躁症的54歲洪朝豐,繼今年7月到泰國曼穀法身寺短期出家後,今年10月再到法身寺作為期半年的出家修行,豈料期間他不幸中風,導致左邊面麻痹,要在當地留院五日,雖然醫生診治後,他已經康復,但為免再有第二次,洪朝豐仍要繼續服藥治療。

洪朝豐昨日接受本報記者訪問時說:「三個星期前我曾經中風,當時我搭車去另一道場中途,發覺左邊面麻痹,懷疑自己中風,事關過去兩年以嚟我都係高血壓,有食高血壓藥。法師佢哋送咗我去醫院做腦掃描,醫生話我中風,個腦某部份有條好細嘅血管塞咗,吊咗五日鹽水。醫生話我好彩,如果塞咗條大血管,就會影響身體活動能力,醫生話今次係輕微中風,以後翻發機會比其他人多,所以要我繼續食阿士匹靈、血壓藥同降膽固醇藥。」



■洪朝豐(右)上月15日在泰國中風出院後返回寺院,並跟來自新加坡的法師合照留念。互聯網圖片

傳洪羅拔肝病

洪朝豐表示留院五日後,翌日便返香港,之後再到聯合醫院作身體檢查,他笑說:「聽起上嚟中風係好驚,但小中風對我嚟講都係好事,令我有所警惕、更加注意健康。」連計要食治療抑鬱狂躁症的藥,豈非要服用大量藥物?洪朝豐笑說:「冇法子,病吖嘛,咪要食藥囉!有藥食都好彩,好過個病去到冇藥食等死吖!」

另一方面,昨日有讀者報料指曾拍過電影《黑社會》的資深藝人洪羅拔肝部出現問題,記者昨致電求證,洪羅拔說:「我只係之前身體有啲唔舒服,𠵱家冇事,只係胃痛,𠵱家我老虎都打死幾隻,大家唔使擔心!」

採訪:林妃



■今年7月,洪朝豐(前)曾在泰國削髮剃眉短期出家。互聯網圖片



■洪羅拔(右)近年已甚少出席公開活動。

資料圖片



■洪羅拔表示身體已無礙,並叫大家不用擔心。

圖片

全民起義,網民話事!

立即登入萬千星虧頒獎禮投票網,投下心目中最虧之選。

http://campaign.appledaily.com/tvawards2013



鍾意就快D Share啦!