掃呢頁CODE去手機

2014年1月12日 星期日

任達華激勵吳浩康甩30磅 任達華,吳浩康,

任達華入場謝票,更走進觀眾席親近他們,令戲迷情緒高漲。


任達華激勵吳浩康甩30磅

影帝任達華及吳浩康昨日到戲院為英皇電影《救火英雄》進行謝票,華哥直言期待票房邁向2千萬後獲老闆派獎金,而被華哥激讚的吳浩康更自爆眼見對方努力keep身形而慚愧,最終下定決心,成功減去30磅肥肉。

早前因肺積水而病倒的影帝任達華,昨日出席《救火英雄》的謝票活動,他大爆截至前日票房已達1,648萬,同時他又讚該片是自己去年最滿意的電影,他說:「希望票房向2千萬進發!到時老闆會派獎金,而獎品就係吳浩康同我提名最佳男配角,(唔想提名最佳男主角?)留畀謝霆鋒同餘文樂啦,總之呢套戲係2013年自己覺得最滿意同最好睇嘅!」談到戲中的催淚情節,華哥笑言老婆琦琦睇完後對他又喊又罵:「佢睇到喊。(你拍危險鏡頭,老婆有冇詐型?)佢鬧我話以後拍之前要話佢知,我幾難受呀!不過其實下次都係拍咗先會講佢知。」

擺脫歌手影子

另外,華哥又對吳浩康讚不絕口,他說:「估唔到佢扮消防員扮得咁似,擺脫咗歌手嘅影子,可以話由歌手變做演員。」對於被華哥力讚,吳浩康笑言打了支強心針:「好多謝華哥,佢係我好欣賞嘅演員同藝人。」他又透露早前為了華哥的一席話,而減去30磅肥肉:「有次喺片場有人請華哥食薯片,但佢話為咗keep身形而冇食零食幾十年,令喺搏殺期嘅我都自慚形穢,產生咗一種職業使命感,所以努力減咗30磅!」

吳浩康受任達華的一席話所激勵,決心keep fit。
  • 吳浩康受任達華的一席話所激勵,決心keep fit。
半年前
  • 半年前

文:影視組



鍾意就快D Share啦!