掃呢頁CODE去手機

2014年1月13日 星期一

霆鋒玩命個唱 冧樓逼人爆粗 霆鋒,謝霆鋒,

霆鋒開騷,想有塌咗半個如自由神像的代表性building,讓觀眾有壓迫感。


霆鋒玩命個唱冧樓逼人爆粗

向來出名搏命的謝霆鋒,以往演出過不少驚險場面,包括被繩索懸空吊掛在會展外牆及跳下八層樓高等危險動作,更與成龍一同被香港本地保險公司列入黑名單,不被受保。不過愛挑戰高難度的霆鋒就未有怕,構思個唱要製作超過80呎高、即場倒塌的道具,希望觀眾看後會激動得爆粗;不過英皇對此反對,而父親謝賢亦表現震驚!

入行以來,謝霆鋒都標籤著膽識過人,主演電影每有驚險鏡頭,他都堅持親身上陣。當中最經典場面包括在《新警察故事》中,被繩索懸空吊掛在會展外牆,更差點被繩索勒到窒息;而拍攝《逆戰》時,他要跳下八層樓,另一幕則是在航行中的郵輪上跳海;至於在最新的《救火英雄》中,不少近距離的爆破場面,令霆鋒一度失去聽力,絕對是「搵命博」!難怪霆鋒自言跟成龍同樣被香港保險公司列入黑名單不受保,要到美國投保,而保險金曾高達6,000萬。

嫌男歌手唔夠man

不過愛向高難度挑戰的霆鋒,近日接受訪問時,就透露希望開一個「高」難度的演唱會,他說:「我有要求,之前本來想開個關於世界末日嘅演唱會,我同公司講道具唔可以矮過80呎,要有塌咗半個嘅自由神像同金字塔呢啲代表性building,但公司話太危險。我唔想睇演唱會變咗只係音樂會,我希望人哋係睇到個幕拉落嚟係會講粗口嘅,要有壓迫感,坦白講我唔想喺紅館開演唱會,我覺得紅館冇驚喜,唔夠癲,如果做會喺室外搞,我再做係希望大家會話『死嘢咁鬼離譜』,如果唔係唔使做!」

謝賢與拉姑對阿仔搵命博演出,最緊要做足安全措施。
  • 謝賢與拉姑對阿仔搵命博演出,最緊要做足安全措施。
專注事業的霆鋒,強調愛情對他仍是十分重要。
  • 專注事業的霆鋒,強調愛情對他仍是十分重要。
霆鋒坦言與栢芝離婚後最大的變化是少了時間與兩兒子見面。
  • 霆鋒坦言與栢芝離婚後最大的變化是少了時間與兩兒子見面。

霆鋒又認為現今的男歌手唱歌不夠man,更嘲諷說:「做番個男人唔該!」他又表示入行以來從未拍過愛情片,因為要顧及「屋企嗰個」感受,因此對跟內地女星高圓圓的愛情片十分期待。談到個人感情問題,霆鋒自認不是個好男人,他說:「好男人嘅基本係維持一個家,呢一點我已經冇做好,不過我依家先三十幾歲,我認為好男人係需要由時間去證明,十年後再講我係唔係都未遲。」

憧憬童話式愛情

已回復單身的他,坦言離婚後最大的變化就是少了時間與兩兒子見面,他說:「以前一瞓醒就見到兩個仔,依家的確冇咁熱鬧!」至於甚麼時候會有新戀情?他坦言還未遇到合適的女生,亦沒有太多機會認識新朋友,但他強調愛情對他是十分重要,仍然相信童話式完美結局的愛情!

記者致電四哥謝賢問及霆鋒希望來個「玩命」演唱會?他聽罷表現驚訝說:「係咩?我都唔知喎,多謝你話畀我知,咁一定要叫佢做足安全措施,(擔唔擔心?佢拍戲已經咁危險?)我相信佢應該識得照顧自己!」

而經理人霍汶希表示霆鋒上年已經計劃舉行演唱會,霆鋒的構思是世界末日,Mani說:「佢嘅諗法係喺舞台製造一個世界末日,但我哋做唔到,因為比較危險,好多嘢紅館唔會批,其實演唱會未落實幾時做。」

文:名人組



鍾意就快D Share啦!