掃呢頁CODE去手機

2014年3月21日 星期五

[忽然1周 973] 日本女神走晒樣 濱崎步 華原朋美 MW,




2014年

肥到漏嘅濱崎步,驟眼睇竟然有啲似香港嘅細細粒㖭。跟 13年寫真相比,簡直判若兩人。真係該煨咯!

出外埠

日本女神走曬樣

唔怪得啲人話:時間係女人最大嘅敵人。尤其女藝人,真係寧可少食一餐都唔能夠缺少一樣保養工夫。好似日本嘅濱崎步同華原朋美咁,一個肥到發水麵包咁、一個就老態畢現,睇見都心驚。

濱崎步走樣變大嬸

濱崎步剛啱喺本月 3號宣布同細佢 10歲嘅美國嫩男結婚,雖然佢近年人氣大減,不過身形就日漸膨脹喎。話說早幾日, 35歲嘅佢喺日本綜藝節目表演時,一如以往,唱跳都很給力,但驚現一對麒麟臂同肥腩,真係慘不忍睹。

自從宣布嫁嫩男老外後,步姐不時拖住老外周圍去曬幸福。

2013年

修很大

早前步姐為新歌拍 MV,竟俾網友拍到等開機時嘅步姐肚凸腿粗(右圖)。但 MV出咗後,入面嘅步姐身形卻索到痹(左圖)。明顯事後修很大

華原朋美肉鬆皮皺

濱崎步肥到變阿嬸,而當年被稱為「甜姐兒」嘅華原朋美走樣程度,同步姐不相伯仲。話說華原朋美自同小室哲哉分手後,曾經自暴自棄,啪丸、酗酒兼拍 AV,直到 12年終於「瞓醒」,為再戰江湖而努力。不過,上星期 39歲嘅華原為新專輯宣傳時,皮皺肉鬆,真係嚇壞粉絲。

2014年

遠睇見得人

近睇嚇壞人

華原朋美於新專輯宣傳活動上,雖然笑得一臉燦爛,但老態畢現囉。

2012年

12年底復出,因得前男友小室哲哉同台打氣,精神狀態不俗。

2009年

09年因酗酒及啪丸過度而中毒入院,被經紀人公司解約。



鍾意就快D Share啦!