掃呢頁CODE去手機

2014年3月3日 星期一

撐小鳳姐個唱尾場 民間特首華仔贏掌聲 華仔,徐小鳳,小鳳姐,劉德華,

video


撐小鳳姐個唱尾場 民間特首華仔贏掌聲

民間特首做嘉賓贏掌聲 小鳳姐公開撐CY

樂壇殿堂級歌手徐小鳳在紅館舉行八場演唱會,前晚圓滿結束,吸引富商劉鑾雄母親、妹妹、女友甘比及女兒劉秀樺、汪明荃、趙雅芝、淩波、金漢及黃秋生等捧場。大前晚前特首董建華及現任特首梁振英都是座上客,結果惹來全場噓聲,不過前晚輪到「民間特首」劉德華做嘉賓,現場氣氛360度轉變,全場high爆!

打了波點呔、著上穿窿吊腳牛仔褲的華仔,與小鳳姐合唱《隨想曲》,小鳳姐搞gag,稱呼華仔做「愛.德華.一世」。二人攬攬時,華仔因擔心踩到小鳳姐的裙襬,做了一個紮馬姿勢,不過被取笑:「同佢設計個坐廁啦!」小鳳姐表示二人對上一次見面是華仔的演唱會,華仔直言身份改變了:「我由男仔變咗男人,然後變埋老竇。」小鳳姐叫全場粉絲一齊恭喜華仔,華仔亦大方地說:「我可以宣佈,我係幸福。」全場觀眾拍爛手掌。小鳳姐寄語華仔要好好對待身邊女人,華仔即說:「我連你哋都會好好咁對(待),唔只身邊女人。」



■劉德華前晚擔任徐小鳳演唱會尾場嘉賓,他又跪又攬(小圖),現場氣氛熱烈。攝影:黃文偉





■小鳳姐與大劉女兒秀樺握手,甘比拍照留念。

添食望減票價

小鳳姐與華仔又互讚keep得好,小鳳姐笑言要借裙給華仔,華仔搞笑地說:「你唔好講呀!我可能著得落㗎,因為我𠵱家減緊肥,遲啲要做農民。」接著他們合唱《一起走過的日子》,小鳳姐搞笑地將「有生、有死、有義」改為「有山、有水、有樹」。之後華仔獨唱一首《我恨我癡心》,小鳳姐換完衫後都被感染到揈手,但她笑說:「我唔跳得㗎,我會跌曬啲嘢出嚟!」

慶功宴上,小鳳姐宣佈已答應舉辦演唱會part 2,不過未知可會成功申請檔期,她唯一要求的是減票價:「我覺得坐得好高位置嘅門票唔想賣得太貴,好多一家大細嚟支持,有錢嘅有錢,不過普羅大眾都有好多觀眾,我係香港人,為香港人做事嘅人,主辦單位都好支持。」

採訪:黃曉妍



■(右起)趙雅芝及汪明荃結伴捧場。



■慶功宴上,小鳳姐宣佈已答應添食開part 2。



鍾意就快D Share啦!