掃呢頁CODE去手機

2014年4月21日 星期一

蘇施黃一早plan咗放假? 繼續被抽水 蘇施黃,




蘇施黃一早plan咗放假? 繼續被抽水

2014-04-20 17:22:00



做人,最緊要喺適當時期抽嚇水,咁就可以增加曝光率。好似白健恩咁。

蘇施黃嘅【請廣傳】「茶包」事件,已經out曬,但亦有啲人好似條件反射咁,一提起茶包,自然就聯想到阿蘇。亦有啲人繼續抽水。例如唔係成日見到報嘅白健恩,噚日喺微博貼咗張相,寫話:「啲間酒店真細心,知我鍾意飲茶,但驚唔夠濃!所以比兩個茶包我!幾多錢?都係$46喳!」ok,咁就有曝光率同埋有留言,既方便,又快捷!

講番蘇施黃,周一(14日)開始阿蘇向商台請咗一個禮拜假,令人覺得佢係想避風頭。今日商台首席智囊陳志雲同胡琳、糖妹等歌手,喺數碼港出席活動,佢就幫手解畫話阿蘇係一早計劃咗放假,佢話:「佢一早計劃,只係巧合。」咁阿蘇幾時返工呢?陳志雲話唔肯定係咪星期一。問到覺唔覺得阿蘇咁講會影響侍應工作?佢話:「唔會,係佢私人意見,而且佢都有反思。」



志雲大師又話阿蘇只係發表自己意見,但都有反思。



今日喺數碼港嘅活動,仲有糖妹~



胡琳都有到場。



志雲大師話阿蘇向商台請假,係一早計劃好喎,唔係避風頭。(攝影:黃曉妍)



鍾意就快D Share啦!