掃呢頁CODE去手機

2014年4月29日 星期二

【四星遊澳】Regen大爆出走原因:唔敢返工




【四星遊澳】Regen大爆出走原因:唔敢返工



其他影片: >>










【四星遊澳】Regen大爆出走原因:唔敢返工

07年出道的Regen,11年突然放棄事業同兩位隊友,隻身去到澳洲工作假期到底原因是甚麼?「我去澳洲之前個人對自己沒有太大的信心,我之前工作到唔記得咩係生活,有時朝早唔敢起身落床返工!但過到來之後是於知道什麼是簡單,搵到個方法係自己可以好開心地生活下去。」

既然如此開心,何以最後還是選擇回港?「我知一定係辛苦,所以我鼓起好大勇氣同自己講為了夢想,我會唔會好勇敢地再去嘗試一次,不要浪費機會。」為了不辜負自己的支持者,Regen重踏舞台。

再一次來到澳洲Farm Stay(農場住宿),Regen坦言很懷念工作假期時的生活,「好感受到那種L地道的的生活方式,他們很有愛,很願意分享。如果你好想認識澳洲,及讓自己去踏出一個,你自己不敢嘗試的安全地帶,我覺得可以試試留宿!」

講到安全地帶,Regen立時想起玩Tree Surfing(滑樹)時,站在台上的緊張,「有時你跳下去那一刻,真是一個勇氣來的,第一下跳落去係好驚,但跳落去就爽!」果然,只要敢於踏出第一步,甚麼都不用怕。



澳洲簡單的生活,令Regen找回自己

想知又南、BabyJohn、Regen、Miki同汶汶喺澳洲玩啲乜,記得留意【四星連環遊澳洲】

http://hk.apple.nextmedia.com/enews/animation/staraustralia/



鍾意就快D Share啦!