掃呢頁CODE去手機

2014年5月9日 星期五

[忽然1周 980] 嚴守色戒防男友衝動 𡃁版李若彤(陳嘉寶):會叫佢忍 MW,




當街拖手

周日( 4日)晚,陳嘉寶出席完宣傳活動,即急會男友兼拖手仔,完全冇避忌。

娛樂喧

嚴守色戒防男友衝動 𡃁版李若彤:會叫佢忍

《膠遊記》劣評如潮,變相令 9點半時段的中女劇受人注意,劇中扮演一班主角的少女版演員由於演出生動,成功突圍。飾演「𡃁版李若彤」的陳嘉寶( Anjaylia),今年 24歲,近日自爆有初戀,其 32歲男友 Epaphras黃頌祈有半億家底。不過男方遭踢爆曾犯刑事恐嚇兼盜竊有案底,純情玉女隨時俾人呃。身為虔誠基督徒的她,除了勸男友勿再躁底,更要對方嚴守色戒,對此她不諱言:「我會叫佢忍。」











代表作

陳嘉寶繼拍邦民廣告後,在大台劇演活了「少女版李若彤」,戲份頗重,令人印象深刻。

憑「邦民女」形象入屋的陳嘉寶( Anjaylia),樣貌清純。她與父母同住將軍澳寶林邨 400呎單位。早年她曾與好姊妹蔡穎恩、「模媽」 Mia等組新 8模出過寫真,不過陳嘉寶沒有賣弄性感,屬於較保守一個。

畢業後嚐初戀

保守,皆因陳嘉寶是虔誠基督徒。她近日初嚐拍拖滋味,男友 Epaphras黃頌祈是金融才俊兼家住逾千萬天後物業,身家半億。據她的身邊人透露:「 Anjay(陳嘉寶)爸爸供佢讀樹仁要 30萬學費, Anjay為咗爭氣,一早應承屋企人讀完大學先會拍拖。嗰時讀 Year 1,已經有好多觀音兵圍住佢,但 Anjay都無動於衷。而 Epaphras因為同 Anjay返同一個教會,所以近水樓台,不過佢都等到 Anjay畢業之後先同佢拍拖。」

自認守戒

周二( 6日)中午,陳嘉寶在寓所樓下接受本刊訪問。她表示自己要堅拒婚前性行為,但坦言恨嫁,以生兩個 BB為目標。

男友想結婚

同日上午,陳嘉寶男友 Epaphras到大埔三門仔玩 wakeboard,對於曾犯事留有案底,他坦言怕影響女友:「佢好乖,我以後都會乖,因為真心想同佢結婚。」

嚴守貞操

拍拖半年,雖然戀情穩定,由於陳嘉寶是虔誠基督徒,因此亦要拒絕婚前性行為。據知情人士透露:「 Anjay同 Epaphras講,一定要結婚之後先可以有, Epaphras就梗係心急啦,始終男仔易衝動!佢直情同女友講,想同佢下年結婚,不過 Anjay唔制之嘛!」

周二( 6日),本刊分別訪問陳嘉寶及其男友。男友坦言恨結婚:「我真心想同佢(陳嘉寶)結婚,不過都要睇佢想唔想。」至於陳嘉寶,則表明對男友持觀望態度。對於男友血氣方剛易出事,陳嘉寶不諱言:「我唔知佢點喎,我自己就冇呢個問題。總之依家唔可以,我會叫佢忍!(男友話想同你結婚?)結婚一定會,我嘅目標係生兩個!」對於男友曾犯刑事恐嚇和盜竊罪,陳坦言:「我一早知佢嘅嘢,不過都好多年前嘅事。佢依家信咗教,已經乖咗好多」

同行還有劇中其他新演員做電燈膽,包括「少女版張慧儀」賴慰玲(左一),可見陳嘉寶樂於同好友開心 share拍拖事。

深夜返歸

拍拖至深夜,男友才送陳嘉寶返回將軍澳寶林邨寓所。乖乖女,沒有到男友家過夜。

慳家為養家

陳嘉寶在劇中首次穿三點式上陣;去年與李治廷拍其新歌〈不可思議〉 MV(小圖)時,更被奪熒幕初吻。

在公屋住了 24年的陳嘉寶,自小夢想是買樓給父母住,據一名她的舊同學透露:「我哋以前一放假就約成班同學去街,但 Anjay例牌唔 join,就算放學話一齊去踩冰同食嘢,佢都話要返屋企,佢話唔想屋企人嘥錢!記得中三嗰年我哋學校搞遊學團,去澳洲 18日,要成 3萬蚊, Anjay唔想屋企人負擔咁重,足足捱咗成年麵包,儲起啲零用錢去遊學。」對於要揹起頭家,陳嘉寶表示:「爸爸媽媽始終年紀大,我都想佢哋過得好啲,自己目標梗係想買樓啦,等佢哋過得舒服啲。」

會考 18分

陳嘉寶( Anjaylia)就讀於將軍澳迦密主恩中學,會考取得 18分成績,打破𡃁模讀書唔成的梗局。在樹仁大學新聞傳理系畢業的她,在讀書時甚少缺課,據同班同學表示,陳工作後寧願不卸妝,亦要準時返學校上課。

陳嘉寶有個大她 16年的家姐,早年已出嫁,並組織自己家庭,父母則是退休狀態,因此經濟重擔便落在她一人身上。陳自小就同父母住喺寶林邨,十分節儉,出來工作後更會每月俾家用父母,成為一家經濟支柱。

得意大眼妹

屬 90後的陳嘉寶,為家中孻女,眼大大的她,細個時十分標致。

旅行大解放

即使出寫真仍堅持唔著三點式的陳嘉寶,早前去泰國旅行時,忽然著上小背心,絕對係物以罕為貴。

邦民妹身價三級跳

陳嘉寶讀書時期已兼職做 model,幫補家計,因做邦民妹而令人印象深刻。由於人氣攀升,據知其所接的邦民廣告,身酬由最初只得 10萬跳升至現時 80萬一年,相信好快儲到首期囉!

小吱喳喪跑減 23磅

陳嘉寶為養家死做爛做,同樣要揹起頭家的,還有在劇中飾演少女版袁潔瑩的「小吱喳」吳嘉熙( Cheronna)。本身是女子跳舞組合 Super Girls成員的她,為家中獨女,家住紅磡崇潔街私樓,雖然環境較住公屋的陳嘉寶好,但由於父母同樣已退休,因此亦要獨力揹起經濟重擔。

吳嘉熙百分百 made in HK,但在中六時,父母卻要她接受強國教育,到北京的師範大學修公共關係科。她本身屬肥底,高峰期試過 138磅,被同學改花名叫做「暴龍」。她坦言:「小學嗰陣已經食兩大碗飯,去到大陸讀書,嗰邊又多嘢食,所以咪冇節制咁食囉!」

上周三( 4月 30日),成功減磅至 115磅的吳嘉熙,十指緊扣老竇現身老銅,以新生代嚟講,絕對少見。

不再肥妹

上月 29日中午,減肥成功的吳嘉熙,在開工前穿起一身專業跑步裝束,獨自跑步露腰兼臍環,十分性感。

與父親感情要好的吳嘉熙,雖然已經 25歲,但平日仍會與爸爸十指緊扣行街, so sweet。

吳嘉熙在劇中飾袁潔瑩的後生版,但被指勁似何韻詩,真吊詭。

網民評似何韻詩

嫩女愛夜蒲

大台中女劇令一班少女版新人彈起,至於被封為「新一代少男殺手」的王敏奕和陳瀅,一個係國產女,一個係 CBC,不過同樣喜愛夜蒲!

王敏奕集郵女王

飾演少女李麗珍的王敏奕( Venus),今年二十二歲,在廣州出生,曾參與電影《超級經理人》及《 Diva華麗之後》,另外亦有多個廣告代言。她原來私底下相當 open,除了激咀曾志偉個仔,亦喜愛到夜場集郵。在其 instagram發現,她與不同型男合照之餘,更寫上 babies collection字眼。

陳瀅爆粗蒲精

飾演少女陳慧珊的陳瀅,今年二十四歲,在加拿大出生,畢業於不列顛哥倫比亞大學,曾拍過《寒戰》及《盜馬記》等電影。她同樣喜愛夜蒲,在其 instagram,有不少夜場攬仔相,更有 fycked up粗口字眼。



鍾意就快D Share啦!