掃呢頁CODE去手機

2014年5月12日 星期一

孫敬安嬲爆擬告誹謗 鄭多燕離港眼濕濕 鄭多燕,




孫敬安嬲爆擬告誹謗 鄭多燕離港眼濕濕



其他影片: >>










鄭多燕眼濕離港 孫敬安嬲爆擬告誹謗

韓國塑身天後鄭多燕一連兩場《鄭多燕萬人熱辣Show》,前晚在是非之下結束,雖然鄭多燕前日開騷前開記者會炮轟主辦單位安排貨不對辦,繼而搞手孫敬安扯火還擊,但前晚未有影響鄭多燕演出水準,依然非常投入。昨日鄭多燕飛返韓國,對於孫敬安反擊指她無理取鬧,鄭多燕說:「感激主辦單位準備了很多,令我可以和粉絲一起呼吸和流汗,感動到想流淚。」她眼泛淚光續說:「現場見到有小朋友叫我的名字,非常感動。」對孫敬安指她年紀大,她坦承:「我不年輕,但希望以我這個年紀的魅力,給別人帶來希望,我是有些不足,希望多些人能在寬闊的空間做運動。」





■坐的士到機場的鄭多燕友善跟傳媒打招呼。



■鄭多燕(中)同隨行團隊齊擺心形甫士賀母親節。



■自由行戴帽男捉了鄭多燕的助教(右二)影合照。

慶功宴零溝通

原來前晚孫敬安於灣仔一餐廳舉行慶功宴,鄭多燕也有出席,還跟孫敬安等人大合照。孫敬安昨在電話中說:「佢鬧我鬧得咁犀利,以為佢唔去,噚晚佢突然間出現,喺我面前鞠躬,我禮貌上咪起番身鞠躬囉。」雙方有沒有趁機會好好溝通?孫敬安謂:「冇呀,佢好忙不停影相,影完返入房食嘢。」

孫敬安續說:「佢(鄭多燕)話個台同投射係合約寫明有,呢樣係假嘅,我一月份同佢簽約,簽完之後先至搵導演埋班,嗰陣時點知係乜嘢台?點可能合約寫明有乜喺度?佢誤導咗人哋以為我違約,貨不對辦,呢樣對我公司聲譽好有損害,所以我會考慮搵律師告佢誹謗。」

盧敏儀激動落淚

孫敬安太太盧敏儀昨在電話中一度激動落淚說:「佢(鄭多燕)為咗保護自己咁樣講嘢,我哋做錯啲乜嘢?我投資蝕錢冇講過你一句,由頭到尾我哋係認衰,點解啲人反轉嚟講?好唔開心囉!」盧敏儀昨晚再致電記者說:「其實我哋唔係撩交嗌,我哋只係回應番佢講嘅嘢,我哋都想以和為貴,所以我叫老公唔好採取法律行動。」

採訪、攝影:徐錦池、吳耀輝、白白



■鄭多燕同孫敬安掀完罵戰後又齊齊出席慶功宴。



鍾意就快D Share啦!