掃呢頁CODE去手機

2014年5月21日 星期三

[FACE 365] CNBLUE fing頭跌落台 CNBLUE,MF,




今年 24歲嘅 CNBLUE靚仔主音鄭容和,揸住結他自彈自唱外,全晚仲好似鄭多燕上身,不停 fing頭 fing手狂跳,全場 fans被佢搞到 high曬。

FBI

CNBLUE fing頭跌落台

韓國人氣樂隊 CNBLUE上週六( 17日)空降亞博館,舉行一連兩場香港演唱會《 2014 Can't Stop In Hong Kong》。



其他影片:



兩小時演出, 4子唔只 fing頭、拗腰、跪地唱歌,當唱到經典歌〈孤獨的人〉同〈 I'm Sorry〉時更同全場歌迷大合唱。講到最 high一定係主音鄭容和,先用廣東話問歌迷:「你哋準備好未呀?」,之後就狂曬英文:「 Let me introduce ourselves......who are you?(容我介紹我們……你是誰?)」最爆笑係鄭容和成晚好似鄭多燕上身,一路跳一路 fing一路唱,完全忘我。

去到尾段, FBI睇到 high曬嗰陣,低音結他手正信因為掛住邊走邊同粉絲拍手,竟叉錯腳跌咗落台,嚇到 FBI個心都離一離。好彩只係虛驚一場,之後正信由保安扶住入後台冇耐,即帶住笑容重新登場,仲同隊友及全場影大合照,放心曬。

去到尾聲時,低音結他手正信同 fans握手期間,叉錯腳跌咗落台,目擊意外嘅鄭容和嚇到「 O」嘴大叫。好彩正信入後台唞完陣冇事,由鄭容和陪住出番場。

上週四( 15日)係宗泫 24歲生日,隊友亦準備咗生日蛋糕推出台中間,同 fans一齊幫佢補足生日。



鍾意就快D Share啦!