掃呢頁CODE去手機

2014年5月21日 星期三

[FACE 365] 爆性史 老蘭拍片鬼仔評港女普通讚泰妹放 親爆集齊 61亞洲女性愛紀錄 BKD_S,MF,




D先生近日高調曬食港女戰績,惹來無數港男不滿,迅速被起底,但他堅稱跟 S小姐共處一室 5粒鐘冇搞嘢只係 kiss過,有啲可疑囉!網上圖片

真面目

爆性史 老蘭拍片鬼仔評港女普通讚泰妹放 親爆集齊 61亞洲女性愛紀錄

早前一條《 Guy Steals Girl From Chinese Guy》點擊過 126萬,網友除了狂插片中兩名港女同老外,又瘋狂將幾名主角起底,搞到傳空姐 K小姐連份工都冇埋,而 S小姐則潛水學都唔返。

至於辭工來亞洲食女的拍片人、 28歲美國仔 D先生原來仍留在港「溝女」,日前終於肯同本刊對話,但只能在 facebook私信傾,始終唔肯現身,更曾提出要收 2千美元做 Skype訪問。 D先生自爆曾與 61名亞洲女性發生過性行為,其中 4名係港女(之後更正為 3),更公然評論港女唔夠泰妹放,仲自言「成名」後識到更多港女,「我說 Hello,她們走過來問我是否 D先生」!

食家周圍集郵恨死唔少港男,不過已婚仲狂偷食,𡁻完唱就幾冇品喎!





D先生強調每次拍片均會用動態攝錄機「 GoPro」,一時放頭、一時放上櫃,女方亦知,蘭桂坊片都唔係偷影喎。

新床照流出

為咗證明自己並非偷拍, D先生 send了一段短片給本刊,片中有名外籍長髮女只穿內衣褲在屋內走動,後來主動走向 D先生,更出手狀似想除 D先生條褲。

網友狂閙 D先生同挪威金毛 A先生(右)夾計侮辱 K小姐的亞裔男友,但 D先生向本刊強調 K、 S小姐是朋友,亞洲仔只是搭訕的初相識。他不愛鬼妹,熱愛「乾淨又靚」的黑髮亞裔和拉丁裔女仔,在加州亦有不少中國男仔好友,冇任何歧視意圖。

網上圖片

D先生與疑似泰妹親密合照。

D先生(左一)一攬住 S小姐(左二)在床上自拍,堅稱不會多人雜交( orgy),兩人齋咀冇搞,但房內又離奇有支潤滑劑。

大量性愛片

fb曾流傳一段 D先生與亞洲女性的床片,原來該女士是 D先生的日籍妻子, D先生非常緊張片段流出,堅持要本刊移除相關影片及照片。

網上圖片

D先生:仲有同 S小姐聯絡

S小姐疑似同 D老外夾埋玩港仔(一說是留港新加坡仔),激發網友瘋狂起底, D先生跟本刊表示同 S小姐仍有聯絡,又堅稱同 S小姐只 kiss過,沒有性關係,「女仔如果有朋友(指 K小姐)同房是不會和你做愛的」;至於片中另一女主角 K小姐,則已冇再見。上週連日來,本刊曾到過 S小姐家中及學校也碰不上她。

S小姐事後還跟 D先生討論港仔失敗表情,更加令網民起火。網上圖片

上週連日來,本刊亦到過 S小姐門外守候,但未見她蹤影。

時代廣場獵女

D先生其中一條短片,試過跟 A先生和另外兩名亞裔女子周街鬥大聲嗌 penis, D先生表示該兩女子於時代廣場街頭認識。他又解釋周街嗌 penis是美國人的小玩意,問他有否跟該兩名亞裔女子發生關係, D先生則說:「 I'm not answering random questions!」

網上圖片

不舉求救

D先生說還有跟 S小姐見面, S小姐曾幫他去機場,其後 D先生又稱做訪問要收 2,000美金,好等錢使咁款喎!

D先生食女多,但竟然遇上男人最痛, 2年前曾在討論區自稱跟索女首次上床時,感到緊張兼難以有反應,報應!

女版吳孟達撐港女:老外有安全感!

港女擒老外玩出火,但同樣愛喺夜場獵仔,外形豬扒但自稱 11年溝 14條仔的「女版吳孟達」貓貓,卻力撐 2位港女錯唔曬,又話覺得同老外拍拖會「更有安全感」,但貓貓堅持自己唔會一夜情,「我未試過喺夜場識人上床!」呢啲嘢雙方面喎!

25歲矇眼哨牙略肥仲要零妝,靠玩得同 36D上圍在夜場拉客抽傭為生的貓貓, 5年來每晚在夜場蒲,對於 2名港女老蘭湊鬼惹禍,貓貓有另一套見解,「點解啲人唔諗嚇個女仔點解唔揀個港男先?可能係個男仔有問題呢?我有啲 friend都同鬼仔拍拖呀,佢哋話同鬼仔拍拖有安全感啲,可能佢哋大隻啩,我就唔會啦,因為我英文唔好,淨靠身體語言唔得㗎!」

老蘭港女疑似同老外爆房一夜情,但貓貓堅稱自己唔會在夜場識仔上床, 14歲便離家出走的貓貓說:「我係因為職業問題同鍾意跳舞可以蒲啫,好多人只會留意我樣以下( 36D身材),我又冇所謂嘅,不過一定唔會玩一夜情啫,唔一定要搞嘢嘅,我唔係嗰啲女仔。」

港女食鬼搞出禍,貓貓自稱中學時原來都俾老外追過,她說:「本來都想(拍拖)嘅,但諗諗嚇異國戀都係冇好結果,所以拒絕咗!」

現年 25歲的貓貓,今年 3月還同男友 Eric愛得火熱公開錫錫,但上週五( 16日)貓貓接受訪問時,竟表示已分手:「性格不合囉!做訪問嗰陣都想散㗎」網上圖片

居港鬼模:港女好易呷醋!

D先生食勻亞洲,現居港已 1年的美籍男模 Josh Duhon對本刊表示,外國人追港女的確有優勢, Josh說:「我冇睇過條片,不過呢啲事(爭女)成日都發生啦,可能大家成日覺得外國人比較易識中國女仔,所以有少少妒忌我哋囉!其實我都同香港女仔拍過拖,覺得香港女仔好可愛,好聰明,但係又好易呷醋,我比較鍾意俄羅斯同巴西女仔多啲!」

Josh來港一年,如想識外國人,他推介位於中環雲咸街的 Socialito(下圖),佢話逢星期五、六都好多老外企喺度飲酒吹水。

熱點(網上圖片)

除咗喺酒吧識老外,本地有 speed dating公司月初就搞咗港女同老外見面會,港女收 4,800,但老外則免費,本刊曾致電該公司,但截稿前仍未有人回覆。



鍾意就快D Share啦!