掃呢頁CODE去手機

2014年5月31日 星期六

G.E.M.又曬巨胸 好大壓迫感 G.E.M.,G.E.M,BKD_S,鄧紫棋,




【真係變形心…】G.E.M.又曬巨胸 好大壓迫感

2014-05-31 18:23:00



為咗答謝長沙粉絲,G.E.M.貼咗張可愛自拍,話要送愛俾粉絲。(facebook圖片)

G.E.M.鄧紫棋呢期真係忙到爆,早幾日先返咗來香港,不過只係逗留咗好短時間、食咗餐住家飯,之後第二日為咗佢個巡迴演唱會,又飛咗去寧波開騷。

噚日G.E.M.就去咗長沙開騷,並於facebook留言話:「回到長沙唱《存在》、《泡沫》等等有非常強烈想哭的衝動,真的百感交雜!(有人專門趕來看我總綵真的看哭了,呵呵) 五個月前來長沙是參加我是歌手,五個月後回來是開自己的演唱會,而且是九千座(坐)位爆滿的演唱會,一切的發生真的太奇妙了!感觸、感動、感恩!期待明天!」

G.E.M.為咗答謝一眾粉絲嘅支持,今日就貼咗張可愛自拍照益粉絲,著住件胸前有個心心嘅衫話:「正當熱切地想表達我的愛時,後面有位先生熱切地想搶鏡,哈哈哈哈!」此人就是G.E.M.嘅經理人張丹。

雖然賣力搶鏡,不過一眾男網民嘅焦點就放咗落G.E.M個心心度佢哋就留言話:「嗯...我感受到妳的愛了!」、「好豐滿嘅愛心」、 「收到!滿滿的愛~」,認真抵死。



心心都變形了...(facebook圖片)



G.E.M. facebook留言(facebook圖片)



唔少網民都收到「愛」了(facebook圖片)



G.E.M.早幾日返咗屋企食住家飯(facebook圖片)





鍾意就快D Share啦!