掃呢頁CODE去手機

2014年6月19日 星期四

[壹週刊 1267] 趙雅芝碩士仔操肌入行 趙雅芝,M1,




靠自己入行的 Wesley,勤力操肌,望以最佳狀態開工。

探熱針

趙雅芝碩士仔操肌入行

12年陪住靚媽趙雅芝出席慧妍雅集三十周年晚會的「星二代」 Wesley黃愷傑,其時已預告會加入娛樂圈。

父親是型佬黃錦燊,媽咪趙雅芝時至今日,在國內人氣依然高企,但 Wesley唔想靠家蔭,三年前,完全不懂普通話的他,隻身飛到北京電影學院讀碩士課程,又努力操肌練大隻,密謀做打仔,自己在娛圈打出一番事業。








同學踢爆

自小便對娛樂圈有興趣的 Wesley黃愷傑,是趙雅芝跟第二任丈夫黃錦燊所生,在美國南加州大學畢業的他,雖然有個紅足半世紀的媽咪,但在北京電影學院進修期間,一直對「星二代」身份秘而不宣,免得被同學誤會他「子憑母貴」。

「 Wesley好低調,從來唔會主動話趙雅芝係佢媽咪。去北京讀書,佢一句普通話都唔識,邊讀邊學,唔提自己背景,係怕俾人覺得佢靠關係,後來有同學問起,先冇得唔認。」知情者說。

據了解, Wesley當初向父母提出入行時,趙雅芝唯一要求他必須完成大學課程,父親黃錦燊則採取開放態度,無條件支持。

「趙雅芝從來唔介紹工作俾個仔,就算同圈中人有聚會,都唔會刻意帶 Wesley出嚟。之前 Wesley第一部戲喺內地做首映,得老豆撐場,因為趙雅芝話唔想俾壓力啲後生,覺得個仔最好靠自己,經歷過先識珍惜。 Wesley拍咗四部戲,全部經學校老師推薦,搭上搭先有機會。」

手瓜起𦟌

跟師傅打拳

接媽咪機

早前, Wesley有機會與前輩林保怡合作,到泰國拍新戲《按摩師》,趁有假期,返港一行。陪爹哋食 lunch,又到機場接媽咪機做孝順仔。

上星期日(六月八日)下午四時,趙雅芝出席活動後由寧波返港,大批粉絲早已在機場守候,同老豆一齊到場接機的 Wesley,第一時間上前幫媽咪推行李,等趙雅芝放心同 fans傾偈。

「趙雅芝呢十年其實只係拍咗一套劇,但以前套《白娘子》不斷重播,仲有《上海灘》,內地好多廣告客都鍾意搵佢做代言,試過忙到一個月得幾日喺香港,一家人唔係成日見面,所以佢老公有時會陪佢一齊飛返內地開工。」知情者說。

六月八日,趙雅芝出席完國內活動, Wesley特登揸車去接媽咪機,負責做阿四推行李。

一二年,趙雅芝帶住 Wesley及他的女友 Denise出席慧妍 ball。

做打仔

現年 27歲的黃愷傑( Wesley),在南加州大學經濟系畢業後,三年前再到北京電影學院攻讀碩士課程,未正式入行,已先後拍過四部電影包括《對不起,我愛你》、《不朽的時光》、以及《珍珠島的天空》和《按摩師》。想靠實力做打仔的 Wesley,兩年前已經帶埋拍拖七年的女友 Denise出席活動,大方公開戀情。

拍戲受傷

想靠自己在娛樂圈打出名堂, Wesley冇偷懶,上週到旺角跟師父 Eddie學打拳,因為要兼顧返學和拍戲,斷斷續續學了一年的他,要爭取時間,加緊操練。

對於接拍台灣電影《珍珠島的天空》因為唔用替身以致受傷, Wesley接受訪問時表示媽咪趙雅芝對此未有太大反應。

「媽咪冇話支唔支持,自己鍾意就可以,其實由細到大都有 keep住做運動,唔係因為入行先特登去操。」

入行唔靠父母,但 Wesley指媽咪好多時都有俾意見。「我想靠自己努力,雖然佢哋好少介紹人俾我識,但一定會俾意見。」

一三年,相隔十年才再拍劇的趙雅芝,跟汪明荃合作電視劇《風雲天地》。

在泰國拍《按摩師》, Wesley表示有林保怡教戲,他亦有不少動作場面,以致弄傷右手筋膜。

Wesley童年時已經十分鬼馬,面對鏡頭,即識得單眼做表情。



五歲生日,趙雅芝跟黃錦燊為他開生日 P慶祝。

美魔女

憑《上海灘》走紅的趙雅芝,是名副其實美魔女始祖,當年二十六歲仍可飾演少女的她,到近年出席活動做美容代言人,依然 keep住樣貌身形,靚足四十年。

1980

2002

2006

2011

靚媽撐

星二代雖然入行快人一步,但試問圈中有幾多個謝霆鋒?要有樣有實力又要有運行,天時地利人和缺一不可。

徐肇平

黃淑儀囝囝

黃淑儀跟第二任老公所生的細仔徐肇平,早前亮相媽咪的飲食節目《吾淑吾食》做特別嘉賓被網民大讚靚仔。在加拿大 Vancouver Film School就讀電影的他,在溫哥華已經開始做舞台劇及幕後工作,有指 GiGi姐亦有意幫細仔在香港開路入娛圈。

苗彤

戚美珍囡囡

自小已經出風頭、被稱為校花的苗彤,天生鬼妹仔性格,不時在 instagram公開與男友煙韌及夜蒲相,作風豪放,去年在加拿大 UBC大學畢業,有指她已簽約由媽咪戚美珍打骰、 uncle曾志偉開設的娛樂公司,準備做明星。



鍾意就快D Share啦!