掃呢頁CODE去手機

2014年6月4日 星期三

吉隆坡直擊 老公大馬陪掃街 張新悅懷胎5月 破戒食榴槤 張新悅,




【短片】【新鮮娛頭】吉隆坡直擊 老公大馬陪掃街 張新悅懷胎5月 破戒食榴槤

2014-06-04 07:15:00



其他影片:>>






【新鮮娛頭】吉隆坡直擊 老公大馬陪掃街 張新悅懷胎5月 破戒食榴槤

上月31日踏入38歲的人妻張新悅第三度陀女,大前晚9時許,她挺著5個月大肚,孖老公楊哲安到吉隆坡旅行慶祝生日,兩夫婦現身阿羅街(Jalan Alor)的夜市掃街,素顏的新悅紥了馬尾,著背心襯leggings,肚大躉圓,由於懷孕關係胃口大開,連掃燒雞翼、榴槤、山竹、燒粟米和豬肉乾,果然一個人要食兩個人份量。

當晚新悅先到BBQ檔買燒雞翼串,之後再到生果檔買了馳名的榴槤和山竹,聞到榴槤香的新悅,即時忍不住先食為快,可能她怕弄汙雙手,新悅拿著筷子夾榴槤肉放入口,邊食榴槤邊行自得其樂,見到近處賣雪糕的攤檔時,新悅口吃著榴槤,眼卻望著雪糕,不過最後都忍口冇買,轉而買了燒粟米,又到豬肉乾店掃貨,花半小時享受掃街樂。

大肚新悅毫無禁忌開懷大嚼,不過究竟孕婦可否食榴槤?本報致電註冊中醫師陳玉瑜了解,她絕對不建議孕婦進食榴槤:「喺炎熱天氣下,孕婦應盡量食健脾去濕嘅食物,但榴槤屬濕熱食物,不宜進食,雖然懷胎5個月,胎兒已穩定,但都唔可以輕視。」



(採訪﹑攝影:梁繼光﹑陳俊強)



張新悅(右)胃口大開。





張新悅買完雞翼後,不忘整理頭髮。



鍾意就快D Share啦!