掃呢頁CODE去手機

2014年6月4日 星期三

[FACE 367] 孝順仔 惡病纏身 司馬燕賣樓留遺產  17歲吳澋滔苦撐:唔識答 司馬燕,吳澋滔,司馬燕大仔,MF,




23/5吳澋滔參加完學校活動,劃咗花面貓嘅司馬仔,拿住杯雪糕對鏡頭保持笑容,有問必答好有家教。問他是否很擔心媽咪病情,他則說:「佢𠵱家都 ok呀!」

真面目

孝順仔 惡病纏身 司馬燕賣樓留遺產  17歲吳澋滔苦撐:唔識答

司馬燕 12年發現患上胃癌,馬上動手術保命,體重由 100磅跌到 60磅。好景不常,今年 2月司馬燕再次發現疤痕瘜肉增生而壓住膀胱, 4日內做 2次手術,少啲生命力都頂唔住。

今日唔知聽日事,已經動過 2次大手術的司馬燕不得不作好準備,正準備變賣北京物業套現,「我會將全部錢俾曬兩個仔。」 17歲大仔吳澋滔對媽咪這個決定,無奈表示:「唔識答」。



其他影片:>>勁萌司馬仔






剛渡過 51歲生日的司馬燕, 12年因胃癌而接受全胃切除手術,至今年 2月再因化療後遺症,疤痕瘜肉增生壓住膀胱而需再動手術,不過得番 70磅的司馬燕仍樂觀面對,早前接受電台訪問時還笑說:「好似女王一樣,老公陪我睇戲,兩個仔放學返嚟又會攬嚇我。」

自司馬燕病後,一家人變得更齊心,去到邊,老公同兩個寶貝仔都會陪實。《蘋果日報》圖片

荷蘭「再婚」

去年 7月,老公吳忠義帶住司馬燕去荷蘭,補影結婚相兼慶祝結婚 17週年紀念。

雖然病緊,不過一早安排好要搬屋,司馬燕一家已搬入紅山半島新居。圖片

攬錫媽咪

拍過電影《父子》兼攞過金像、金馬獎嘅大仔吳澋滔,今年轉眼 17歲,將於明年到英國繼續學業的他,本刊發現他近日仍然眉頭深鎖,笑容欠奉,放學後大多與細佬澋耀目無表情,上月 20日他與朋友在尖沙咀飲咖啡時,更不時托頭捽眼,似乎仍為媽咪擔心。

據知自司馬燕 12年發現癌症開始,澋滔和細佬澋耀放學都會馬上返家,更學懂照顧媽咪,放學返家又會自動波攬著媽咪錫、講「 I Love You」。面對住一對寶貝仔,司馬燕說:「如果要走,無嘢係可以帶走,我嘅物業唔留俾佢哋,仲可以俾邊個。我只係覺得走嘅時候,做應做嘅事,我會將國內物業變賣,所有錢留俾佢哋,始終今日唔知明日事。」

20/5視像吹水

同朋友去咗 the one歎咖啡,期間吳澋滔攞手機同女性朋友視像,但佢就同本刊講話冇拍拖,因為功課好忙喎!

捽眼仔

冇同朋友傾偈,吳澋滔不時捽眼,似乎仲好擔心媽咪。

21/5為食仔

放學返家,吳澋滔食住薯片行返屋企,又雪糕又薯片,因住變肥仔喎!

明年英國開學

06年吳澋滔憑住同郭富城合作嘅《父子》攞咗 4個獎,最佳男配角都攞三次, 9歲已經見過大場面。記者問他會否再拍戲,他說:「如果有,都係通知咗我媽咪先!」他更說都係讀書為重。

雖然司馬燕健康情況再響警號,但司馬燕仍堅持大仔吳澋滔明年要到英國讀書,老公吳忠義將於今年暑假,帶住兩個仔到英國搵學校,而司馬燕則留港養病。

上月 23日,參加完學校活動的吳澋滔,邊食雪榚邊直認將於明年到英國繼續學業,又說媽咪身體近排都 OK,又話自己冇拍拖。對答如流,但講到媽咪準備將財產留俾自己,吳澋滔即呆一呆,並表示「我唔識答」。真情流露!



鍾意就快D Share啦!