掃呢頁CODE去手機

2014年7月18日 星期五

[忽然1周 990] 再爆大鑊 深圳二奶小玲曝光 可嵐:我大肚佢已有女人 可嵐,BKD_S,MW,




手持有力證據

自上周本刊率先爆可嵐遭家暴要離婚後,她與老公尤子威即成追訪對象。手持老公躁證的可嵐再爆大鑊,指尤子威大陸有小三外,今年 4月更迫她墮胎。

滾熱辣

再爆大鑊 深圳二奶小玲曝光 可嵐:我大肚佢已有女人

上期本刊獨家踢爆女歌手可嵐被打四年,但原來家暴只是揭幕戰,日前可嵐再指老公尤子威今年 4月迫她墮胎及多年來在深圳搞婚外情,家事愈揭愈臭。

本刊獲得深圳二奶小玲發給尤子威的多個曖昧短訊。可嵐直認早知二奶的存在,她說:「我大肚佢已經有女人,生完個仔佢仲成日去深圳。」

被指扼殺了一條無辜小生命的尤子威,周三( 16日)主動聯絡記者指被屈:「我哋(與可嵐)有商量過,呢啲嘢(落仔)係冇得迫!」本刊更獲得多段可嵐跟丈夫爭執的錄音對話,躁底老公不斷以粗口辱罵可嵐,足以證明尤子威拒絕再照顧兩母子,相當無情。












可嵐( Colleen)上周含淚撕破一家三口的幸福面具,向本刊承認被打多年,日前再提供一段與丈夫在家爭執的短片,以及多段被對方粗口問候的電話錄音,可見她與尤子威的婚姻生活早已危危乎。

街頭流淚

周一( 14日),尤子威在元朗街頭接受本刊訪問,說到兒子時,他即時流下男兒淚,話好唔捨得個仔。

11年離家出走

2011年 3月可嵐腹大便便入養和生仔,但原來入院前她與老公吵大鑊。尤子威反對她在養和生,口角後可嵐嬲到離家出走。

小三死纏唔放

身心受傷的可嵐,一直知道丈夫在深圳收埋二奶。據知情者透露:「嗰個女人叫小玲 Seline,結婚前 Tommy(尤子威)已經成日上深圳搵佢,有時仲過夜。後來 Colleen有咗迫住結婚,初時我哋以為 Tommy已經甩咗個女人,點知仔都生埋, Tommy上深圳仲密過以前,個女人仲大膽到試過落嚟香港,去到元朗搵佢。 Colleen一早發覺老公有唔妥,每次睇到嗰啲肉麻短訊都好傷心,不過為咗個仔佢都啞忍。」

呻冇得見男友

居於深圳的二奶小玲,與可嵐一樣是 28歲。

小玲愛打扮,在微博經常上載化濃妝的照片。說話時嗲聲嗲氣,難怪連粗獷的尤子威都被她迷倒。

活躍於微博的小玲,不時呻與男友分隔兩地,不能經常見面。

本刊記者就曖昧短訊上顯示的電話號碼,周二( 15日)致電居於深圳的小玲,對方以流利的廣東話接聽。

記:你係咪認識 Tommy?

玲:我哋識咗好多年。

記:有指你係介入佢同可嵐婚姻嘅小三?

玲:吓……好似唔關我事,我哋已經冇聯絡。

記:你哋有冇拍過拖?

玲:(沒有否認)呢啲嘢你問番佢( Tommy)

記:你有冇發過曖昧短訊俾 Tommy?

玲:好耐好耐之前嘅事喇!

記:係咪 2011年發生?當時可嵐生完仔喎!

玲:我依家過緊新生活,唔關我事。

這 4年間,小玲還不時在微博抒發掛念男友之情,可見她的確曾周旋於可嵐夫婦之間。

連日來可嵐對外力數老公的惡行,句句到肉,可見她對這段婚姻已經不留情面。

尤子威周一( 14日)為家暴事件自辯時都振振有詞,但記者問到有沒有實質證據時,他說:「冇!我冇佢(可嵐)咁有預謀!」對於可嵐的指摘,他說:「佢精神有問題。」

尤子威指可嵐是練武之人、好大隻;而可嵐又話老公曾當兵又識泰拳。其實兩人不時孖住去睇拳賽,夫婦二人都食過夜粥囉!

表面上對兒子不錯的尤子威,日前竟被爆想送兒子入兒童院。

產後被迫行房

可嵐更手持與老公尤子威多次爭執的錄音對話,躁底老公不斷以粗言穢語辱罵她。本刊記者聯絡現時身在內地工作的可嵐,她說:「個女人喺結婚前已經出現,佢( Tommy)話同佢斷咗纜,但婚後一直有來往。到生完個仔就更加離譜,我聽到佢哋傾電話。佢( Tommy)仲同我講好鍾意個女仔,每次嘈交,佢就借啲意上深圳搵個女人。我日頭要湊仔,夜晚要落舖幫手,有次真係好攰,拒絕咗佢嘅性要求,佢竟然話『你唔俾我搞,咁我去叫雞囉!』」

可嵐更驚爆早前被迫墮胎,「佢班朋友好多都有兩個細路,係佢話想要,所以我哋一路都冇避孕。到今年 4月有咗,佢就好決絕咁話要落咗佢。」可嵐稱在診所完成墮胎手術後,老公尤子威付錢後即離去,忍心她獨自歸家。

堅稱冇第三者

離港搵銀

可嵐在家暴事件後,除為回應傳媒疲於奔命外,更頻頻離港到內地及澳門等地工作搵錢。日前本刊影到她在港澳碼頭買咖啡後過大海做騷。

被千夫所指的尤子威,周一( 14日)於元朗街頭接受本刊記者訪問。他多次強調從沒出手打老婆,談及囝囝由誰照顧時,他更忽然在街頭流淚。其後記者問及是否曾有第三者出現,尤子威即時無語及多次擰頭,最後才細細聲答:「冇。」

至周三( 16日)可嵐再公開被迫墮胎及老公有小三的證據。尤子威即主動聯絡本刊記者,改口風表示小玲是其前女友。對於迫老婆落仔一事,他辯稱「我哋有商量過,我冇迫佢(可嵐),呢啲嘢(落仔)係冇得迫!個胎喺佢個肚度,我哋有冷靜傾過。其實搞咁多事出嚟咪又係為錢。我梗係俾人屈佢一路都話有避孕,如果冇咪出句聲,我用安全套囉!佢錄我音一定係早有部署,係陰濕。(可嵐口中嘅小玲,你認識嗎?)……小玲……係我以前女朋友嚟!(咁你有冇講過話唔俾你搞就叫雞?)冇!」

尤子威聲稱墮胎是經二人商量後才決定,但在 WhatsApp中顯示,他在得知可嵐懷孕後兩小時便叫她搵醫生把孩子打掉。一段破碎婚姻,再加家暴,沒有一個贏家,最受傷害是無辜的兒童。

小三微博示威

這 4年來小玲不時在微博發放來港的照片,以及向男友講出感性的心底話。

元朗嘆魚生食涼粉

尤子威是元朗的壽司店老闆,咁啱小玲又曾經去元朗食魚生及 B仔涼粉,好明顯來港見情郎。

姣 Send短訊

尤子威的手機,不時收到小玲所發出的短訊,全部內容都係話好掛住他,唔會放棄呢段婚外情。可嵐發現老公不時把這電話號碼的聯絡人轉名,以為可以瞞天過海。

爭執聲帶 自爆欠債 300萬

可嵐提供的 3段錄音聲帶,都是與老公尤子威在家發生爭執時的錄音,尤更自爆欠債 300萬。(想聽錄音足本請睇片)

5月 30日 唔要個仔

在這段錄音聲帶中,可嵐問尤子威為何要鬧兒子,對方即以大量粗口回應:「我冇話要,你咁叻你自己照顧佢囉!點解要我養。 X家鏟,生來做乜?」兩人互相對罵後,可嵐問尤子威:「你打我又好威咩?」尤繼續鬧:「走囉! X家鏟、 X街、死乞兒……」

6月 2日 拒絕照顧兩母子

二人最初冷靜地商談分開的安排,可嵐問尤子威是否想搬走及離婚,尤直認:「我唔想同你一齊!(咁交俾家事法庭處理!)唔使判!我唔會要(仔)你想要錢咪告囉!我仲爭三百幾萬,不如分一半債俾你,銀行卡數七萬幾,分三萬俾你!你乞 X人憎、我唔 X理,我搬 X走咗你食屎業主問你拎租,睇你點 X樣安排,我冇 X錢俾;電費我冇 X錢俾,你咪睇吓中電點 X樣安排囉!」另一錄音是二人同日在家猛烈爭執,清楚聽到可嵐不停尖叫狂呼。尤子威就承認正在屋內狂擲東西及踢爛物件。



鍾意就快D Share啦!