掃呢頁CODE去手機

2014年7月12日 星期六

35E蟹媽曬心口 吳若希貼「床照」騷長腿 吳若希,

35E蟹媽曬心口 吳若希貼「床照」騷長腿



其他影片:>>






35E蟹媽曬心口 吳若希貼「床照」騷長腿

現年31歲嘅「長腳蟹」呂慧儀0依家腹大便便月,幾個月


前成日見佢喺微博曬自己嘅身材,不過近幾個月唔知係咪個肚開始愈嚟愈大,所以都少咗貼自拍相,大家係咪好掛住佢因懷孕而升Cup嘅35E驕人身材呢?

但凡事唔係絕對嘅,前日長腳蟹就貼咗一張相,佢就話:「曬太陽遊水是蟹蟹最好的活動,趁天氣唔差,去浸嚇先!」雖然張相只係得長腳蟹嘅心口,見唔到佢35E驕人身材,只係喺相嘅邊緣位,隱約見到佢嘅上圍,都幾誘人,其實有時睇唔清楚都係性感一種嚟0架﹗

除咗呢位準媽咪外,前日仲有其他藝人曬相,好似吳若希咁,佢就貼咗張身穿背心及短褲仔,喺床上擺甫士,十分性感,佢就話:「Amazing Summer!!!泡在水裏泡到皮都變皺了,也曬黑了,但是是開心的!Yeah!!!拍完今晚就完成所有拍攝,明天我就回來~~~ 有沒有想我。」



鍾意就快D Share啦!