掃呢頁CODE去手機

2014年8月10日 星期日

樂瞳海邊跳起 姜麗文三點式拍晒身材 姜麗文,樂瞳,




【短片】【準備放大鏡】樂瞳海邊跳起 姜麗文三點式拍晒身材

2014-08-10 01:29:00



其他影片:>>






樂瞳海邊跳起 姜麗文三點式拍晒身材

雖然前日已經立秋,但係天氣依然悶熱,好多女藝人都趁機會享受陽光與海灘,喺微博晒吓泳裝照,好似姜麗文(Lesley)、樂瞳同傅明憲,都喺微博晒命晒身材,真係令人羨慕又妒忌。

現年28歲嘅姜麗文趁週末出海遊船河,Lesley喺距離岸邊嘅一個魚排留影,雖然背景唔係馬爾代夫,水清沙幼,但係見到Lesley着住粉紅色比堅尼,索爆身材,加上甜美笑容、濕漉漉嘅頭髮真係相當誘人。

同是28歲嘅樂瞳都喺微博po咗張比堅尼照,相中背景幽美似係境外亞熱帶地方,至於主角樂瞳嘅美好身段就要用放大鏡先至可以睇到,樂瞳喺個po度話:「興奮興奮興奮﹗﹗﹗」

富婆傅明憲就放低香港啲貓貓狗狗出外旅行,同陽光玩遊戲,晒兩件頭泳衣同潛水戰衣嘅傅明憲,落水時不慎被水母炸傷,佢仲係微博展示傷勢,不過大家可能會留意佢嘅白滑皮膚多啲。



樂瞳張相真係要放大鏡先睇得清楚。 (微博圖片)



真係太細....張相 。(微博圖片)



(微博圖片)



呢張大啲,但都係睇唔清楚。 (微博圖片)



姜麗文嗰張就睇得好清楚喇。 (微博圖片)



(微博圖片)



可惜不慎被水母炸傷。 (微博圖片)



傅明憲同陽光玩遊戲。 (微博圖片)



鍾意就快D Share啦!