掃呢頁CODE去手機

2014年8月10日 星期日

Ella驚鬼要男友陪 成身濕晒 Ella,




【床上谷汗】Ella驚鬼要男友陪 成身濕晒

2014-08-10 18:30:00



(攝影:仇志德)

噚日喺訪問中透露,自己好驚鬼要男友嚟屋企陪瞓嘅官恩娜(Ella),經過同男友共度春宵後,今日又再去到樂富,參與《低碳30閉幕音樂會》,同場表演歌手仲有連詩雅、羅力威、RubberBand同C AllStar等。

Ella自爆噚晚攪到男友濕晒,唔通兩個人成晚驚鬼而不停做運動?唔係唔係,實情係Ella係一個極之環保o既人,佢話「我成34、35度都唔開冷氣,我好鍾意出汗感覺,成身汗濕晒就覺得好健康咁,到幾時先開冷氣,就係我見到隻狗頂唔住o既時候,o尋晚男友都被我攪到成身濕晒。」Ella仲笑住話自己有拖拍都係奇蹟,唔係好多人頂得順佢咁耐熱。

嚟到鬼節,身邊梗係唔少人講鬼故,連詩雅經已盡量唔去聽免得驚,點知噚晚佢返屋企準備去沖涼時,全屋電源突然跳制,佢話「當時好驚,媽咪咁啱又唔喺香港,當我開番個制時,部電視突然自己開著,仲要播靈異節目,之後我好驚就立即落街吸下人氣壯膽。」當建議佢叫男友都返屋企瞓咪得,佢就話未有男友喎,若果叫陌生男人返屋企更加唔知會發生乜事添。















RubberBand



C AllStar











鍾意就快D Share啦!