掃呢頁CODE去手機

2014年9月1日 星期一

冠軍嗌包容 落選大熱港姐吳凱欣反國教:熱誠還在 吳凱欣,港姐,




【隔空感謝舒琪】冠軍嗌包容 落選大熱港姐吳凱欣曾反國教

2014-09-01 22:18:00



噚晚「2014香港小姐」引起好多網民反感,明明說好的一人一票普選港姐,係就係可以一人一票,不過就要一班「星級評判」揀好俾你哋,先可以一人一票呀,係咪好熟面口呢?咪就係全國人大常委會副秘書長李飛今日講嘅嘢囉,有篩選嘅普選丫嘛。

好啦最有民意最得民心嘅今屆候選港姐,明明係11號吳凱欣,但係,佢就三甲不入,好多網民都替佢不值,而導演舒琪就係fb講咗個故事,話曾經有一位好靚有演戲潛質嘅女仔,去咗選港姐,仲成為大熱,但最後三甲不入,不過佢話落選可能係好事,因為可以免於墮落,究竟係咪講緊吳凱欣呢?

原來,個故事主角真係吳凱欣,佢頭先喺instagram轉載本報報道,多謝舒琪導演話:「幾年過去了,熱誠還在,謝謝你的鼓勵。」佢好多粉絲仲喺IG安慰佢,佢就話:「多謝大家咁錫我,一切盡在不言中」

而喺吳凱欣嘅instagram當中,見到好多佢以前做空姐嘅相,仲有「反國教」運動,佢都有參與,當時佢寫住:「想想你年輕的時候。」仲話係同大學同學去。相比起今日喺TVB新聞叫大家包容嘅應屆港姐冠軍,有比較之下....

相關報道:

大熱港姐落選 導演舒琪:很好,落選了,免於墮落

http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20140901/52856548



吳凱欣喺IG回應返舒琪,話自己熱誠仍在



佢今日又Po相,話港姐冠軍係實至名歸,不過網民唔係咁諗。







呢個樣,又有啲似李英愛





吳凱欣做空姐時的相片



小時候



原來佢有去反國教運動







鍾意就快D Share啦!