掃呢頁CODE去手機

2014年9月2日 星期二

許雅婷:iCloud有儲泳衣相 許雅婷,Kabby,




許雅婷:iCloud有儲泳衣相



其他影片:>>






艷照流出港星怕怕 Kabby:iCloud有泳衣相

金像影后珍妮花羅倫絲等荷李活女星儲存在iCloud的裸照被攻破,一眾女星自危,不過在外國使用雲端式儲存較普遍,本港藝人因此逃出「被集郵」的一劫。



■Kabby表示會上存泳衣相到iCloud。資料圖片

兩子之母的陳慧琳自言本身連電腦亦不信,她說:「自己電腦都信唔過,delete咗都可以睇得番,最多都係擺喺harddisk,不過都係囝囝沖涼相。」有新城嫂之稱的許雅婷(Kabby)表示有用iCloud,但只儲存泳衣照片:「我唔擔心,因為冇露點相,最多都係比堅尼泳衣,通常減完肥之後都會影。」郭富城意見相反,他覺得猶如將東西存放在別人處一樣不安全:「好似放嘢喺人哋度,始終唔太安全。」Amanda S.自言不擔心艷照外流:「手機入面啲相多數都係食物相。」周秀娜就忠告各人少影這類相為妙,她說:「網上世界好危險,放喺邊都唔安全,所以最安全就喺唔好影呢啲相。」

採訪:李森



■周秀娜稱網絡世界十分危險。資料圖片



鍾意就快D Share啦!