掃呢頁CODE去手機

2014年10月26日 星期日

上圍逼爆!陳茵媺佗B入馬場試賭運 茵媺,陳茵媺,




陳茵媺透露胎中BB依家已經四個半月大。

next 1/1 pre

陳茵媺Tube Dress出活動,大騷事業線。

next 1/1 pre

茵媺話雖然胎中BB四個半月大,但個SIZE已經好似六個月咁!

next 1/1 pre

茵媺聽到記者話孕婦有賭運,佢即時話要試一試,仲問大家有冇貼士畀佢添!

next 1/1 pre

茵媺表示依家仲未知胎中嘅BB係仔定女。

next 1/1 pre

現時懷着第二胎的陳茵媺身穿Tube Dress出席馬場活動,大騷事業線。她表示腹中BB已四個月半大:「比得第一胎大得快,依家已經係第一胎六個月嘅size。(仔定女?)未知,將會見醫生。初時以為會好緊張,但又唔係,最緊要健康。」

她表示會同樣順產,除了希望與另一半有難忘生小朋友的經歷,還希望與小朋友有良好的關係。記者指孕婦有賭運,問她可有投注,她說:「係咩?我一陣買,有冇貼士分享?」談到有報道指泊車阻到鄰居,她表示有留意報道:「好愕然,初時覺得佢好nice,因為新年時有特登過嚟畀利士BB。我哋唔會做影響人嘅嘢,相信係一個誤會,以後會更加小心。(小心啲咩?)小心以後唔好再係咁。」



鍾意就快D Share啦!