掃呢頁CODE去手機

2014年10月26日 星期日

陳勳奇女兒跳樓亡 溫碧霞哀未及阻止 陳勳奇,雨書,陳勳奇女,溫碧霞,




陳勳奇女兒跳樓亡 溫碧霞哀未及阻止



其他影片:>>






陳勳奇女兒跳樓亡 兩日前貼死亡預告

藝人陳勳奇女兒陳杏妍,前晚在將軍澳寶林邨跳樓自殺,終年40歲。早在跳樓前幾日,陳杏妍好友溫碧霞在微信朋友圈中,發現她貼上一張跳樓相,並留下死亡預告「唔知下一個會唔會輪到我?」可惜以為對方開玩笑未有為意,未及阻止慘劇發生。有傳陳杏妍患有情緒病,而由成龍監製、父親執導的電影《緣來是遊戲》成為陳杏妍的遺作。

香港著名導演兼演員陳勳奇,其女兒陳杏妍(Colleen)以藝名陳開心入行,再以雨書一名在內地發展,表現不俗。前晚11時許,陳杏妍被發現於將軍澳寶林邨寶儉樓高處墮下死亡,終年40歲。昨日本報致電陳勳奇,惟對方接聽後即掛線。陳杏妍在墮樓前4小時曾在facebook貼上疑似陳寶蓮跳樓亡的照片,以及大廈的俯瞰圖,並在fb留言「討厭我的人、喜歡我的人,我準確跟你們永遠不見了。」



■陳勳奇雖然不喜歡女兒入行,但在行動上完全支持。



■溫碧霞(右)哀慟未有及早發現,並阻止陳杏妍輕生。



■馬國明與陳杏妍因為合作電影《緣來是遊戲》而傳過緋聞。

性格開朗笑容滿面

其實據陳杏妍好友溫碧霞透露,原來早在兩日前,陳杏妍已在微信朋友圈貼上一張跳樓相,並留言「唔知下一個會唔會輪到我?」而該留言已被刪除,溫碧霞昨日接受電話訪問時,帶點自責又哀痛表示:「兩、三日前佢喺微信朋友圈post咗一張跳樓相出來,然後留言『唔知下一個會唔會輪到我?』當時我以為佢講笑,冇放喺心上,因為佢平日都好開朗,真係冇諗過佢會跳樓自殺,如果早知道會係咁,我應該一睇到就打畀佢了解吓,𠵱家聽到真係好唔舒服!諗起嗰張相,真係覺得好得人驚!」溫碧霞表示與陳勳奇認識已經很多年,所以去年對方聯絡她接演《緣來是遊戲》時,一口便答應,她表示:「拍呢部戲嗰時,我先至有機會認識佢個女開心,不過我同佢對手戲唔多,但5月做宣傳時,成日都有機會見面。」她又表示因為陳杏妍經常笑容滿面,一時不為意事件嚴重性,而暫時不適合聯絡陳勳奇,希望他節哀順變。除了溫碧霞,馬國明亦有份拍攝《緣來是遊戲》,有指陳杏妍對馬國明有好感,昨日馬國明接受訪問時說:「係你哋通知我至知,好可惜,其他嘢唔想講。」



■陳杏妍最後出席國慶活動,曾與張智霖合照。

微博圖片



■曾經在陳杏妍香閨逗留而傳過緋聞的又南,對好友死訊感震驚。資料圖片

張智霖聞死訊驚訝

陳杏妍最後一次公開活動,是出席本月9日影視界慶祝國慶活動,當晚她還盛裝赴會找明星嘉賓合照,當晚她貼上與張智霖(Chilam)的合照放上微博,還留言:「張智霖真的是逆生長……Cool魔。」昨日記者致電Chilam,他驚訝表示:「吓!死咗?真係好震驚!我9號先見過佢,真係諗唔到,我同佢雖然冇私交,但有幾次喺公開活動見過佢,表面上佢都好開朗,一切好正常,真係唔明佢點解要自尋短見!」反而Chilam跟陳勳奇較熟,他說:「差唔多20年前我同靚靚(袁詠儀)拍嘅《邊城浪子》就係陳勳奇做導演,佢屋企發生咁大件事,希望佢可以節哀。」至於與陳杏妍拍過拖的杜德偉則透過經理人回應說:「好可惜,冇嘢回應。」

黃又南曾經與陳杏妍傳過緋聞,前晚驚爆陳跳樓自殺身亡,昨午記者致電聯絡了又南,他的反應是既震驚又突然,完全未能接受對方選擇以此方法結束生命,他說:「點解會咁,聽到好唔開心,其實我同佢唔算熟,但都算係朋友,同佢亦冇拍過拖,但已經好耐冇聯絡,佢咁後生要走上呢條路,真係唔明點解,希望佢可以安息,佢家人可節哀。」

而陳勳奇好友陳欣健,昨日被問到陳杏妍跳樓亡,他表示:「睇新聞知道,真係好突然,我上個月底先同佢一齊喺深圳出席高爾夫球活動,當時唔覺佢有異樣,以前因為同佢爸爸熟,睇住佢大,但近呢幾年大家已經好少見面啦,諗唔到會發生呢種事。」

據悉陳杏妍患有情緒病,一直醉心演藝事業,先後到英國及日本留學,今年5月在內地上映的《緣來是遊戲》成為她最後作品。

採訪:李森



■陳杏妍性格好動,一直恨入娛樂圈。

【三個粉絲去首爾】

追星實錄,即上韓劇讀:http://hk.apple.appledaily.com/kstar



鍾意就快D Share啦!