掃呢頁CODE去手機

2014年10月29日 星期三

酒吧舉行告別會 司馬燕:希望走時唔痛唔辛苦 司馬燕,




酒吧舉行告別會 司馬燕:希望走時唔痛唔辛苦

2014-10-29 15:09:00



今日有雜誌報道,因為胃癌而把整個胃割掉的司馬燕,最近病情反覆,連腎臟及膽管亦出現問題,要注射嗎啡止痛,而一向樂觀的她更早已安排好財產分配之餘,亦已經想好了在酒吧舉行告別會。

司馬燕今年5月曾接受訪問說:「有日我真係走咗,爹哋都會take care兩個仔,我當然希望睇到佢哋畢業、結婚、自己做奶奶,但唔到我去plan。不如而家實際啲,同佢哋share每分每秒,其實無論邊個人走咗,life都會go on,世界唔會因為我而停頓,所以我唔會諗老公將來會唔會再識第二個女朋友,阿仔會唔會同黑妹拍拖,而家只要成個family齊全就夠。阿仔眼中我係好媽咪,老公眼中我係好老婆,如果要走,我都無悔!我係一個fighter(戰士),只希望到(走)時唔痛唔辛苦。」



(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!