掃呢頁CODE去手機

2014年10月20日 星期一

「發哥世姪女」仆住出場 照樣入圍 發哥,周潤發,




【亞姐又嚟喇】「發哥世姪女」仆住出場 照樣入圍

2014-10-19 23:57:00



雖然亞視又拖糧,但今晚依然落本喺佛山搞咗個《亞姐總決賽前哨戰》,而原本有24佳麗入圍,今晚就得23個出席。大會解釋係14號徐茜以私人理由退選,最後會foul 3個佳麗,即20人入選決賽,現場有亞視高層葉家寶,嘉賓袁潔儀,張嘉瑩,黃集鋒等人做評判。

第一part節目,一班亞姐跳舞出場,著上透明外套,入面就係露腰小背心,加埋短牛仔褲,跳完就換泳裝見人,由司儀蔡國威抽籤玩對疊,兩個pk答問題,其間亦選咗一個佳麗獲「表現優秀獎」,由9號奪得,獲大會頒發一萬蚊獎金,而最後被Foul嘅有4號梁婷婷,5號徐亞男以及16號陳伊莎。

出場時,「發哥世姪女」24號陳沛鈺上次第一回比賽,已經被彈著衫勁娘,今次一出場更出師不利,仆住出嚟,差啲跌到台上,跳舞又甩beat,但最後竟順利入圍。

比賽後問到24號陳沛鈺對自己入圍會唔會驚訝?佢就話:「唔驚訝,表現可以再有進步。」但佢出場時失手?佢竟然話:「其實冇。」真係失重心喎,佢就尷尬笑:「睇得咁清楚?小小失手,我都好有實力。」咁係咪好幸運?佢話:「幸運都係一部份。」講到佢問答環節表現差,佢話:「都有進步空間嘅。」爆冷?佢話:「唔算,我好比心機,一路有進步過。」佢話髮型係大會搵髮型師整,記者問覺唔覺得玩佢?佢話:「唔會,好專業嘅。」佢反問係咪「型得滯」,記者話係師奶得滯,佢就回應:「我會反映下。」至於大會寫佢上圍17吋,佢就話自己係其實係「34C」,唔知點解會變咗37吋。

而拎咗「表現優秀獎」嘅9號韓非兒就話都有驚訝,又話:「大家都優秀,盡咗自己努力,今晚就比自己95分,冇咗5分係因為緊張。」





張家瑩





24號陳沛鈺叫「發哥世姪女」,但發哥其實唔識佢。



身材都幾豐滿...



9號韓非兒



便服都勁娘...



鍾意就快D Share啦!