掃呢頁CODE去手機

2014年10月8日 星期三

上海仔澳門為Coffee賀生日 Coffee,林芊妤,




上海仔澳門為Coffee賀生日



其他影片:>>






上海仔澳門為Coffee賀生日

近日人氣急升的林芊妤(Coffee)因為「一廁成名」,在跟無綫解約之後,工作反而有增無減。上月Coffee完成在澳門的表演活動之後,順道慶祝25歲生日,生日派對上江湖猛人上海仔郭永鴻赫然同場,脫去招牌墨鏡身穿白色中山裝的上海仔,在Coffee許願及切蛋糕時都一直在她身旁出現,並為她準備了生日禮物,據知兩人相識約兩個多月。

早前Coffee因為跟闊少林知譽,在中環ifc公然濕吻,再到商場內的傷殘人士洗手間逗留超過30分鐘,其間傳出粗重呼吸聲一事被廣泛報道,人氣不跌反升。雖然事後被無綫提早解約,但卻因禍得福憑其知名度突圍而出收入大增。上月Coffee跟好友李悅彤(Liddy)約會,有傳因為有客戶欲找兩人拍住上接job。工作不絕的Coffee上月20日應邀到澳門商演,之後獲同行女性密友相約到位於澳門氹仔銀河綜合渡假城的紅伶會所慶祝25歲生日,當時同場還有6、7名朋友。

昨日本報有一批當日派對的照片,發現友人當中包括有江湖人物「上海仔」郭永鴻在內。照片中所見身穿黑色露肩連身裙的Coffee正在閉目許願,枱上放了一個點了一支蠟燭的生日蛋糕及一支法國名貴香檳Dom Pérignon,而上海仔則身穿白色中山裝,脫去招牌墨鏡,在一旁臉露微笑望着伊人。而稍後當Coffee準備切生日蛋糕時,上海仔已站在伊人身後為她拍掌慶祝,而且笑容可掬。身後的live band亦同時奏出生日歌,場面非常溫馨。據知Coffee一行人大概在晚上11時抵達,到凌晨12時由侍應推出蛋糕,一夥人逗留到凌晨1時許才離開。



【開心切餅】■Coffee上月在澳門慶祝25歲生日,上海仔站在她身後鼓掌。



【誠心許願】■Coffee許願時,上海仔就站在不遠處面帶笑容。



【驚喜收花】■在生日派對翌日,收到大紮鮮花的Coffee開心將照片放上微博。



■Coffee為出色瑜伽導師,身體柔軟度高,輕易可做出難度極高的動作。資料圖片

「唔會理人哋係咩背景」

昨日Coffee接受電話訪問時,她承認當晚猛人上海仔有份為自己賀牛一,她說:「嗰日我去澳門做完嘢,第二日係我生日,我個女仔朋友咪順便同我慶祝生日,有好多朋友喺度,佢(上海仔)係其中一個之嘛,事前我都知道佢會嚟。」該名為Coffee準備生日會的女性密友,正是上海仔跟Coffee之間的共同友人。Coffee跟上海仔認識是始於出席這位女密友的生日會。Coffee被問到是否知道上海仔背景時,她說:「佢係我朋友嘅朋友嚟,之前都有見過面,唔會理人哋係乜嘢職業或者背景喎,真係感覺唔到佢追我喎!我生日之前都有見過,識咗兩個幾月左右啦,咁人哋畀面先嚟我生日會箒!嗰晚之後都冇見過,同埋𠵱家真係工作行先,都唔會諗拍拖」據知當晚上海仔有為壽星女準備了生日禮物。

另外,Coffee昨日在微博風騷的貼上修完甲後的照片說:「出國工作前當然要整靚啲指甲先啦。」

採訪:小米、李森



■Coffee生日當天曾在微博大晒澳門生日派對的照片,但就沒有貼跟上海仔的合照。



■Coffee曾經因為「殘廁gathering」作出公開道歉。資料圖片



鍾意就快D Share啦!