掃呢頁CODE去手機

2014年10月22日 星期三

[FACE - 387] 博攞獎 爾冬陞欽點 素顏 Stephy谷盡 40吋巨肚 Stephy,鄧麗欣,MF,




Stephy素顏拍攝,開工前, Stephy已做足功課,摸腰摸肚動作做足,個假肚仲做得好逼真,爾冬陛應該好滿意。

真面目

博攞獎 爾冬陞欽點 素顏 Stephy谷盡 40吋巨肚

回流香港, 31歲鄧麗欣 Stephy即泊大碼頭簽番黃柏高,仲得爾冬陞欽點做新戲《藍天白雲》女主角。今次 Stephy都算大犧牲,素顏上陣兼扮大肚婆都冇有怕,十幾磅假肚搞到腰酸背痛,不過 Stephy就享受多過難受,「一直好欣賞爾冬陞導演,得到佢賞識已經好開心!」爾冬陞捧過袁詠儀、張柏芝做影后, Stephy呢鋪博盡啦。

簽番恩師黃柏高 Paco旗下, Stephy主力影壇大展拳腳,過往拍過唔少電影的 Stephy,今時今日片酬亦有番咁上下,雖然新戲《藍天白雲》只有 500萬資金,未算大製作,據知導演張經緯(曾執導《音樂人生》)事前問過身邊嘅導演界好友,此片監製爾冬陞力薦 Stephy,而 Stephy見面傾完劇本後,覺得劇本吸引就一口答應演出。

Stephy拍過唔少戲, Kyle就以新人身份拍電影做男一,走位講對白都有 Stephy帶住,開日第一日都好順利。

裝假肚搞到腰酸背痛,但 Stephy開工時依然跳跳紮,同綠葉演員黃樹棠七咀八舌傾到手舞足蹈。

每場戲張經緯導演都落場同 Stephy夾戲,仲大讚 Stephy孕婦 look好逼真。

「小方都鍾意小朋友」

今年簽約太陽娛樂後, Stephy再歌影發展,出新歌又有大把劇本。

新片《藍天白雲》由擅長拍攝記錄片的張經緯執導,監製又係爾冬陞,雖然小本經營,但希望以寫實故事取勝, Stephy說:「一直好欣賞爾冬陞導演,得到佢賞識已經好開心!睇完劇本覺得故事好好,對於獎項一向都係平常心,順其自然。」

新片中, Stephy要素顏裝成 40吋肚扮大肚婆,同顏卓靈師弟 Kyle(李任燊)飾演夫妻。雖然只是裝假肚,但 Stephy都好享受,不時手摸摸,記者追問她幾時同小方結婚生仔, Stephy說︰「佢好似都鍾意小朋友,大家未為呢方面打算過,總之要發生嘅時候就會發生,(幾時生呀?)生到之前我就會生,哈哈!」 31歲啫,大把機會生呀!

《 FACE》校草上位做男一

《第二屆 FACE UStar大專校花校草大選》冠軍李任燊 Kyle,當選後即成廣告寵兒,更先後拍攝兩套微電影,做港台青春劇《 DIY2K》主角。今年正式入行做顏卓靈師弟,即有機會拍攝《藍天白雲》做男一。 Kyle說︰「經過幾輪 casting之後得到呢個機會,真係好多謝導演,雖然我冇見過監製(爾冬陞),但我有 e-mail我嘅作品畀佢,佢可能都有睇過我演出。」

雀巢雪糕、大快活和 7-Eleven電視廣告後, Kyle今年再接拍維他港式奶茶廣告。

當選《 FACE》校草之後, Kyle工作不斷,今年簽約 M&M經理人公司,做顏卓靈師弟。



鍾意就快D Share啦!