掃呢頁CODE去手機

2014年11月30日 星期日

陳凱琳出「姦」計爭獎 凱琳,陳凱琳,




呢一場被姦戲碼,相信會令陳凱琳爭獎機會大大增加。

next 1/1 pre

陳凱琳起初與譚偉權到酒吧飲酒,好快就被迷暈,之後被帶離酒吧。

next 1/1 pre

譚偉權在汽車內企圖侵犯被迷暈的陳凱琳。

next 1/1 pre

黃浩然趕到現場拯救陳凱琳。

next 1/1 pre

陳凱琳被送往醫院。

next 1/1 pre

上屆港姐冠軍陳凱琳(Grace),出道一年就獲提名無綫「飛躍進步女藝員」與「最佳女配角」,面對下月15日的頒獎禮,Grace終於使出秘密武器爭獎!富家千金出身嘅佢毫不錫身,在台慶劇《名門暗戰》慘被強姦,勢將威脅「女配」大熱陳敏之及「飛躍」大熱高海寧(高Ling)。

迷暈別墅施暴

甫卸任就獲邀拍攝台慶劇《名門暗戰》,Grace對「處女作」自然不敢怠慢,實行瞓身演出!下星期二播出的內容,Grace慘被由舞台劇殺入電視圈的演員譚偉權(Gary)強姦。雖然身為基督徒,但佢面對被姦戲都絕冇Say No,一於豁出去!

劇情講述Grace苦戀黃浩然不果,結果搵Gary做愛的替身,但被對方報復,迷暈後帶去別墅強姦,仲被拖落地及飛埋牆,搞到嘴角流血!真係慘慘豬囉!

埋位前齊齊祈禱

對於處女下海即「被姦」,Grace坦言有難度:「睇劇本已經知有呢場戲,當時覺得唔知點演,第一次就咁盡。」幸獲監製打下強心針:「安排得你拍,就覺得你掌握到,做得到!」由於Grace與Gary同是基督徒,拍之前佢哋仲一齊祈禱,希望拍攝順利!問怕唔怕影響高貴形象?Grace謙稱:「一向都冇!拍戲係全心全意去演,唔會有香港小姐形象負擔。」至於獲提名「飛躍」與「女配」,Grace話:「好突然!有提名都好感恩,祝福所有獲提名嘅人。」

Gary反獲Grace打氣

辣手摧花嘅Gary話自己內心都好忐忑:「佢都同我講,叫我放心做。佢都好專業,拍攝時間好耐,因為好多鏡頭,攝影師同導演起初話唔夠狼,但自己又驚過火,所以好矛盾。」由於鏡頭超激,Grace要搵替身上陣,不過大讚Grace的反應非常逼真。



鍾意就快D Share啦!