掃呢頁CODE去手機

2014年12月5日 星期五

[忽然1周 - 1010] 楊千嬅拖男帶女鬥 Sammi Sammi,許冠傑,Sam,楊千嬅,千嬅,鄭秀文,MW,




媽咪姐

楊千嬅拖男帶女鬥 Sammi

女人嘅鬥心可以有幾強?媽咪姐話你知,係可以到天荒地老㗎!你睇傳聞由華星年代開始鬥嘅千嬅同 Sammi,到今時今日,兩個人都仲係事業心強戰鬥格。先前話爭紅館跨年騷檔期,卒之 Sammi𠱁掂岳少,贏咗!








千嬅碌盡人情卡谷人氣。準備緊個唱嘅 Sammi就成日閉關,係啱啱先去做衞蘭個唱嘉賓。

但千嬅又有澳門猛人洗米華重金挖角,據聞會跟番 Paco(黃柏高)喎,真係鬥得難分難解。

心口掛個勇字嘅千嬅,最近仲 keep住發功!先集合「華星三寶」同汪阿姐拍特輯,谷起 1月個唱個勢,啱啱仲叫埋同佢同年入行嘅陳慧琳拍 MV。嘿!不過,眼利嘅媽咪姐仲喺佢首新歌〈好不容易遇見愛〉個 MV,見到千嬅個寶貝仔 Torres「處男下海」呀!拍咗一個 shot咁多, show吓個可愛背脊。 Well,未生 B嘅 Sammi,喺呢個回合,輸咗。

寶貝仔出手

不過最強武器就係寶貝仔落埋場幫阿媽,喺〈好不容易遇見愛〉 MV入面做小演員,但得個背面啫!好神秘。

千嬅話出年係出道廿周年,所以特登搵番當年同佢合稱「華星三寶」嘅 Eason同梁漢文拍大台特輯,又搵同年入行嘅 Kelly拍新歌 MV〈好不容易遇見愛〉,攬住咕𠱸話當年。



鍾意就快D Share啦!