掃呢頁CODE去手機

2014年12月29日 星期一

A餐幽默B餐老實 港女揀男友好頭痛 政治時事,




發貼者三心兩意,不知道選哪個作為對象。(資料圖片)

next 1/1 pre

發貼者在網上道出兩人的優點缺點。(互聯網)

next 1/1 pre

A餐B餐選哪一個好?所講的不是餐廳吃飯,而是選擇拍拖對象。近日有女網民發貼指她對兩名男性都有好感,想選擇一個開始正式拍拖,但心大心細不知應該如何選擇,希望一眾網民可以「教路」。

發貼者把兩人分為A君和B君,首先A君32歲,比她大11年,體型高大,為人幽默健談又體貼,不過身邊就有不少女性朋友。發貼者稱A君雖然有穩定工作,但收入不多,而且對將來沒有特別的計劃,不過A君曾經向發貼者正式表白,承諾過拍拖後會努力工作賺錢。

而B君則26歲,較發貼者大5年,是一名有男人味的肌肉男,不過被動害羞,性格較悶沒甚麼情趣,但勝在為人老實,而且對將來有計劃及有儲錢的習慣。發貼者指想以未來發展為大前提去拍拖,而且因為不想被人覺得是個會玩弄感情的人,所以才會想盡快二選一。不過由於兩人各有優劣,感情上想A但選理智上想選B,所以三心兩意。

不少人看完「AB餐」後都各有支持者,有網民認為如果想結婚就應該選一個較穩定的人,支持選擇B男,但就要有準備未來的生活會變得更悶;如果選A就會比較有激情,但未必會長久。亦有人指發貼者年紀尚輕,還有時間去選擇一個更好的對象,不一定從「AB餐」中選一。

網民有話說

呂宗:想激情D,A餐,但預左會分手。B餐係悶D,但至少夠穩定!

13E:B可能只把你作知己,三個月要表白就算他多怕醜也不是最愛你,而A君可以開始但要用時間看清楚他為人!

kc_ChuN:其實你自己心目中一早已經有左答案..只不過係你想所有人支持你自己既決定

不用上班:為甩單身而拍拖 兩個都唔岩你 咁辛苦為乜

yuchibb:可以同你講拍拖要以感覺行先,但結婚為本就要以實際穩定係優先,因為LEE個係香港既現實



鍾意就快D Share啦!