掃呢頁CODE去手機

2014年12月23日 星期二

楊洛婷恨生B 阿Tim全力配合日日做 楊洛婷,




楊洛婷話自己日日都諗生仔,阿Tim就話日日造人都無所謂,睇嚟會開行Turbo密密造人。

next 1/1 pre

一對新人舉行咗一個粉紅色嘅婚禮。

next 1/1 pre

阿Tim今次包晒親朋戚友嘅旅費。

next 1/1 pre

楊洛婷冇講求婚巨鑽戒幾多卡,話夠閃同自己鍾意就得!

next 1/1 pre

楊洛婷爆料話有問公公生B貼士。

next 1/1 pre

睇嚟好快就有新生命誕生。

next 1/1 pre

樂隊Dear Jane成員阿Tim(黃天翱)搭實老婆楊洛婷影合照,楊洛婷表示此行去了美加三個星期,並否認秘婚:「我每年12月都請假去旅行,唔係好保密。」阿Tim說:「兩邊公司都知道我哋結婚。」隨即解釋為何揀選12月結婚:「因為聖誕開心啲,間酒店有粉紅色聖誕樹,成個婚禮都係我最鍾意嘅粉紅色,連我隻結婚戒指都係粉紅鑽石。」

問到求婚巨鑽戒多少卡?楊洛婷說:「好閃咪得囉,我鍾意就OK,係佢(老公)同我啲朋友一齊揀。」並透露註冊前於夏威夷曬了一個星期太陽:「唔覺得我黑咗?婚禮後就同家人、朋友去跳傘。」問到是否包起同行親友旅費?阿Tim說:「都係。」楊洛婷說:「所以要努力工作,最緊要大家開心,我哋都去埋溫哥華,同探Tim喺紐約嘅公公。」問到此行費用是?楊洛婷說:「啲單喺度,陣間返屋企慢慢計。」並自爆其中一張信用卡疑似碌爆:「唔知係爆咗定係怕畀人盜用,碌唔到。」

問到下一步是否生仔?楊洛婷說:「日日都咁諗。」在旁的阿Tim表示會盡量配合,因為公公都想自己盡快生小朋友。楊洛婷爆料說:「我有問公公有咩貼士畀Tim。」阿Tim表示:「佢話呢啲男人嘢好自然。」楊洛婷承認父母很想抱孫,而她與Tim都喜愛小朋友,故全力造人,她說:「當大家見唔到我,就知我有咗。」問到阿Tim會否日日做,他就笑稱無所謂,而楊洛婷笑說:「唔好講呢啲,媽咪喺加拿大睇到報道。」



鍾意就快D Share啦!