掃呢頁CODE去手機

2014年12月20日 星期六

Eric Kwok同Kay冇嘢 直指經理人:同自己artist溝通吓先 Eric Kwok,謝安琪,Kay,




Eric Kwok同Kay冇嘢 直指經理人:同自己artist溝通吓先

2014-12-19 18:39:00



(攝影:沈健程)

近期郭偉亮(Eric Kwok)喺訪問入面,就表示以後唔會寫歌畀謝安琪(新聞連結: http://goo.gl/Qf0Fo5),之後Kay嘅經理人夏森美,就話Eric Kwok小家到核爆(新聞連結: http://goo.gl/VGwrZ7 ),搞到滿城風雨,今日Eric Kwok出席聖誕活動,問到佢會唔會考慮作聖誕歌畀Kay,佢就話:「佢問我一定會。」

Eric Kwok突然轉咗口風喎,係唔係淆底先?佢就話:「iron man從來唔會, 我係唔會淆底,最好唔好辣㷫我,我咩都夠膽講。我同Kay冇嘢,我哋仲傾得多過以前。」Eric又說:「經理人應該同自己artist溝通吓先,了解實際情況,經理人係要令藝人關係好,唔係破壞晒。」



Eric Kwok話自己唔係淆底。





Eric又說:「經理人應該同自己artist溝通吓先。」



鍾意就快D Share啦!