掃呢頁CODE去手機

2015年1月1日 星期四

[壹週刊 - 1295] 港視《來生》再爆一鑊熟  Isabella鎅刀毀 Anson 陳丹丹潘燦良偷情出位 港視,梁洛施,Isabella,陳丹丹,《來生不做香港人》,《來生》,M1,




下週 21集,不擇手段搶走 Hill少的 Isabella(陳丹丹),不忿男方仍掛住舊愛 Anson(張可頤),狠毒地用鎅刀毀情敵,企圖玉石俱焚。

探熱針

港視《來生》再爆一鑊熟  Isabella鎅刀毀 Anson 陳丹丹潘燦良偷情出位

無綫膠劇《醋娘子》上週六(十二月二十七日)靜悄悄大結局,反之對手港視新劇《來生不做香港人》熱話講唔完。透過兩姊妹的文化差異,帶出時下中港矛盾問題,兩位女主角劉美君、張可頤鬥戲,驚喜位還有飾演姣爆攻心計 Isabella的陳丹丹,以及活現時下男人慾望的蘇玉華男友潘燦良。

現實版的陳丹丹,結咗婚做埋媽咪,囡囡與香港富豪鄭裕彤同名同姓;至於演技被網民激讚的潘燦良,講到明對大台冇興趣,請都唔去!

唔爆唔做

飾演姣爆 Isabella的陳丹丹,在劇中偷食張可頤男友 Hill少潘燦良,兩人上完床再車震,三角關係令網民睇得肉緊。

劇情發展,進入正印、小三惡鬥階段, Isabella不甘搶到手的 Hill少心繫 Anson(張可頤),於是找正印晦氣,擸起鎅刀就「隊」企圖一鑊熟,與近年網上瘋傳強國大婆與小三互片情節相若,令劇情更貼近現實。

陳丹丹曾在無綫捱足十年路人甲,○八年同做金融的男友結婚,女兒已經四歲;去年她轉戰幕後,曾是男子組合「天堂鳥」經理人。結果,由造型以致歌曲均成為網民譏笑對象,但陳丹丹卻稱是意料中事。

「安排佢哋咁樣出嚟,就係要俾網民講同留意,效果亦一如我所料。」陳丹丹認為「傑作」,但做經理人一年,她便劈炮!「因為同啲人意見不合,所以離開。而家喺另一間製作公司繼續做經理人,計劃出年捧新人。」

被踢爆曾在網上公開虐狗論,打造騎呢「天堂鳥」,唔爆唔做的陳丹丹,連幫自己個女改名都膽識過人,叫鄭裕彤。「搵高人改㗎!因為要就佢命格,咁啱咁蹺啫!」陳丹丹說。

呢段三角戀,不但深得網民心,還令演來流暢的潘燦良及陳丹丹跑出。

Isabella外形索但心計重,設計此角色的編審鮑偉聰話:「呢種咪係男人見到想食,但又怕啃親嗰隻囉!」

此劇成熱話,除演員戲好,亦要歸功幕後功臣導演及編審的認真。

娶硬蘇玉華

至於另一個因為《來生》彈出,被高登女奉為「最想下嫁嘅男人」的潘燦良,處男拍劇即被封為筍盤。

「絕對係錯愛,好驚。但證明男人不壞,女人不愛。」

劇中做個悔婚、偷食賤男,現實中的潘燦良也曾跟劉玉翠拍拖四年,現任女友蘇玉華已經一起十八年。去年平安夜潘燦良在札幌雪地求婚,但拖足一年,蘇玉華被指等唔切開口逼婚。

「上年求婚時已有心理準備結婚!我早已認定佢係一生伴侶,不過幾時結,未答到大家,總之適當時候就會做,話唔定幾個月後就結。」

有兩屆舞台劇最佳男主角揸手,其實早已被大台吼住,也曾主動搵上門。

當年投考四次才成功入讀演藝的他說:「第一次考試對手有黃秋生,第二次有謝君豪,兩次入唔到好正常,哈哈!第三次表格寄失,天意!」畢業後隨即加入香港話劇團,捱到首席演員,據悉月入約四萬。曾奪兩屆舞台劇最佳男主角,前年離開劇團,獨立發展。

跟蘇玉華拍拖十八年,就算去年求咗婚,二人至今仍未落實婚期。

導演陸天華說劉美君肯破例拍劇,除喜歡劇本,還因本身是客家人。至於張可頤,他說:「起初佢放唔低在大台穩陣嘅包袱,怕寸嘴港女令人反感。」但事實證明,角色有發揮,去到盡又何妨。

唔恨拍大台膠劇

「好耐之前無綫搵過我試鏡,不過試完個監製叫我減咗肥先,咁咪算囉!我份人好簡單,如果唔係前年離開劇團,咁啱港視搵我,自己又好鍾意個劇本,咁咪試吓拍劇。」

如今一劇成名,大台一旦再翻兜,潘燦良依然堅持己見。

「未必考慮,因為睇到阿蘇嘅工作環境,流程咁緊張,好多時一早返嚟洗個面又要再出去開工,我諗我適應唔到。」潘燦良說。

08年下嫁金融才俊的陳丹丹揀條短裙婚紗騷美腿。

愛女叫鄭裕彤

陳丹丹個女今年四歲,幫佢改個富豪名,恨發達恨到出面喎!

去年陳丹丹幫組合「天堂鳥」任經理人,不過一年貨仔就劈炮。

《來生》編審:可頤起初怕唔討好

《來生》講中港矛盾,引起港人共鳴,該劇編審鮑偉聰由無綫過檔,舊作包括《天地豪情》。對於導演爆張可頤起初怕角色影響形象,鮑偉聰表示驚訝:「唔盡呀!係啲港女自己唔知咋!點解可頤覺得唔討好?」他更說,就是因為公司和演員都有太多包袱,太愛改劇本,所以在無綫一定拍不到《來生》的效果。「如果喺隔籬台,監製、主角會出聲,然後對白、劇情削晒菱角,仲有咩好睇。」

而當初開拍時用《客家女人》作劇名,不但易搞批文在內地拍攝,更想觀眾有驚喜。「而家觀眾睇到嘅,唔係預期嘅婆媽劇,呢個咪嚇佢哋一跳,夠晒過癮!」

美行真人剖白

以真人真事改篇的《來生不做香港人》,劇中兩姊妹美田(劉美君)及美行(張可頤)確有其人,只是現實中輩分對調。

由張可頤飾演的美行真身版,接受本刊電話訪問時說:「現實中我兩姊妹婚姻美滿,美田有仔女,唔係一無所出。因為我嘅故事改得太多,所以喺張可頤身上我睇唔到自己影子,反而劉美君真係好有我細妹神髓,剝瓜子印腳,說話有霸氣都好似。劇中阿媽安排我去香港,美田冇得去,留喺東莞係事實。」

現實版美行

真實的美行是居港的家姐,做有機食品生意,女強人一名。

現實版美田

反而同張可頤有幾分似的真實版美田在東莞是婦聯主席,又有官職。當日《來生》在東莞順利拍攝,多得她打通關係。



鍾意就快D Share啦!