掃呢頁CODE去手機

2015年2月6日 星期五

趙碩之寸嘴升Cup再掀「峰」暴 碩之,趙碩之,




Wylie當周秀娜同DaDa係後輩,直言:「唔使同人哋比!」

next 1/1 pre

正所謂欲速則不達,Wylie會以平常心面對事業。

next 1/1 pre

因傲人身材惹來不少是非,雖然麻煩但Wylie笑言已習慣了故不會縮胸。

next 1/1 pre

Wylie希望打破性感框框,向型格打女路線努力進發。

next 1/1 pre

在娛樂圈打滾令Wylie學懂人情世故。

next 1/1 pre

對於被指「僭建」,Wylie一笑置之坦言不會理會。

next 1/1 pre

Wylie表示最喜歡儲性感內衣。

next 1/1 pre

對於上圍時有變化,Wylie解釋是因為配戴不同類型的胸圍所營造的效果。

next 1/1 pre

Wylie坦言「心直口快」是篩選真朋友的最有效方法。

next 1/1 pre

Wylie自詡為元祖o靚模,無視其他o靚模的存在。

next 1/1 pre

遇上合適人選,Wylie絕不介意反傳統「 女追男」。

next 1/1 pre

Wylie接受《東網》獨家專訪。

next 1/1 pre

周秀娜近年全力發展其個人的內衣品牌。

next 1/1 pre

陳靜曾奪金像獎最佳女配角。

next 1/1 pre

Wylie與男友林家亮愛得相當甜蜜。

next 1/1 pre

趙碩之(Wylie)不經不覺入行6年有多,初出道時已經被認定為「寸」嘴,更因當時上演「o靚」模寫真戰,經常與其他「o靚」模唇槍舌劍,而今天的Wylie已懂得人情世故,但仍然不屑與佯裝的人為伍,Wylie覺得口直心快令她認清誰是「真」朋友,不屑去恭維及拉攏,但近觀不少懂圓滑的「o靚」模早已上岸。

被爬頭唔使追

2009年推出寫真的周秀娜及2010年推出寫真的陳靜屬後起之秀,前者既拍電影,又有自家內衣品牌,後者更曾奪金像獎最佳女配角。同樣有「o靚」模始祖之稱的Wylie,於2008年出第一本寫真,螫伏3年再到上海取景第2本寫真,聲名大噪,惟事業一直停滯不前,Wylie澄清自己早於周秀娜及陳靜出寫真,是元祖「o靚」模,覺得不用與人比較:「欲速則不達,所以我寧願平常心面對,因為每個人條路都唔同,娛樂圈唔係你愈搏愈上到位,好多天時地利人和,睇個人有冇本事同內涵,冇話邊個前邊個後,唔通范冰冰想結婚生仔,我下月就冇啦啦結婚兼有喜,就代表我超越范冰冰咩!」

洗底「打」甩性感

不少女星為了拍電影而「一脫成名」,如今Wylie由「o靚」模轉型到電影動作演員發展,公司亦有安排警匪題材的電影,讓她一展所長做型格打女,但她絕不會為成名而脫,她說:「以前唔會,將來都唔會,因為我想做對演出有要求嘅演員,努力增值自己,令自己有深度,而唔係為出名,我自己有底線,對藝術追求可以遠啲,但為成名就唔需要,知道成名唔係最終目標。」Wylie知道自己被定型為「性感」,但她相信自己的努力,會令人慢慢改觀。

「唔通拎出嚟比人驗下咩」

Wylie初出道時擁有34D的豐滿上圍,有不少的稱號如「岩石胸」及「趙碩D」等,現在再度升cup,上圍升至34E,Wylie由出道已受到不少惡意攻擊,不時被翻舊照對比被指「僭建」,她亦見怪不怪,她說:「由第一年就已經被攻擊,我都唔會再聽呢啲說話,我減肥時最後先瘦呢部分(胸),咁我自己知,唔通拎出嚟比人驗下咩。」Wylie更直言不同衣着所選的內衣都不同,上圍呈效果都有所不同,所以對選擇內衣有自己的一套,她說:「我鍾意儲性感內衣,但唔鍾意着有墊有push-up效果嘅內衣,鍾意着乜都冇嘅soft bra。」

反傳統「女追男」

無論是工作或是愛情上,現在的Wylie都只會行「對」的一步,一向都不乏追求者的Wylie去年與同年紀的球員男友林家亮(Landon)拍拖約半年,感情穩定更半同居,大讚男友是位聆聽者,更令她改變擇偶要求,她說:「大家都好遷就大家,因為大家年紀差唔多,曾幾可時,我覺得男朋友唔應該差唔多年紀,因為聽過男人唔到40歲都唔係男人,我覺得自己講出嚟都好型。」

但經過了解後,覺得對方又不錯,難怪Wylie遇到對的人,不介意反傳統「女追男」,趁在大陸拍劇的空檔飛到溫哥華去了解Landon,但原來Landon當時已暗戀她兩年,所以Wylie相信這次「眾裏尋他」是一種緣份。

鍾意就快D Share啦!