掃呢頁CODE去手機

2015年2月25日 星期三

[FACE - 405] 搏到盡 割脈浴血 《雛妓》 Sa:差啲崩潰 MF,




向來演開笑片嘅阿 Sa,今次除有大量內心戲之外,仲有唔少同任達華嘅肉搏情節。

真面目

搏到盡 割脈浴血 《雛妓》 Sa:差啲崩潰

出道 15年的蔡卓妍(阿 Sa),唱歌演戲一向都係笑騎騎,但在即將上映的新戲《雛妓》,阿 Sa演技好有發揮,大量爆粗床戲外,最後仲有一幕割脈自殺,咁大突破難怪早前阿 Sa在澳門國際電影節已先拔頭籌攞咗「最佳女主角」。

電影上映前,阿 Sa早前曾表示「拍攝的時候差點崩潰……」、「這部戲是沉重的!」等等去形容拍攝過程。阿 Sa搏到盡,又已入圍今屆香港電影金像獎「最佳女主角」提名,有機喎!

32歲阿 Sa出道至今大多接拍笑片,繼 07年的《戲王之王》獲提名「第 27屆香港電影金像獎」最佳女主角後,即將上映的《雛妓》令阿 Sa獲第二次提名機會。

同任達華嘅一段情令阿 Sa一直鬱鬱不歡,最後仲割脈自殺。

流到成個浴缸都係血,比阿 Sa贖身嘅泰籍雛妓淨係識攬住阿 Sa大喊。

繼父強姦

同任達華唔能夠開花結果,阿 Sa有一段時間癲到喺牆寫字抒發感情。

拍過近 50部電影的阿 Sa,去年接拍由邱禮濤執導的《雛妓》,除了有大量性愛鏡頭外,拍完割脈一幕後,阿 Sa亦忍不住自爆:「拍攝的時候差點崩潰」。

劇情主要講述由阿 Sa飾演的記者以雛妓為新聞題材到泰國採訪,當中勾起不少個人經歷,如 15歲時被繼父強姦,無錢讀書而甘願做任達華二奶等,畢業後賺到錢而不再需要任達華包養的心理狀況,到最後與任達華的一段情令阿 Sa選擇自殺等等,面對大量內心戲,與以往演慣笑片的阿 Sa差點崩潰。

好大膽

《雛妓》講到明係社會電影,阿 Sa今次亦演得相當寫實,被繼父強姦、被任達華包養、無時無刻用性愛換取真愛,和不少爆粗場面,一切都和阿 Sa以往的戲路完全唔同。攞埋《澳門國際電影節》的「最佳女主角」,真係唔係浪得虛名㗎!

口交

情到濃時,就算喺車箱,阿 Sa都照幫任達華「用口嚟」,務求滿足男友。

兩杯落肚,阿 Sa二話不說就幫任達華口交。

爆粗

阿 Sa在戲中對白動作都好大膽,一句「係咪×呀?」令網友瘋傳。

床戰

戲內阿 Sa由學生妹扮到記者妹, 15歲時仲比繼父強姦。

預備食糊

去年底阿 Sa憑《雛妓》喺澳門國際電影節成功奪得「最佳女主角」。

電影劇情沉重,阿 Sa早前在網上自撰文章,提到拍攝的辛酸,「透過自身經歷去為大家揭露這個世界上很多不為人知不道德的事情讓我覺得特別有意義和充滿挑戰!」、「想要看 A片的不要來看這部戲!因為你們必定會失望!」今年金像獎,分分鐘食糊㗎!

影后貼邊個? 郭子健 buy趙薇

阿 Sa憑《雛妓》入圍今年第三十四屆香港電影金像獎最佳女主角提名,同屆仲有吳君如、湯唯、周迅和趙薇做對手,電影導演郭子健就先嚟個得獎預測!

趙薇《親愛的》

未見過咁樣嘅趙薇,真係好似,入形入格,特別係佢踎喺公安所門前嗰一幕,我睇好趙薇。

湯唯《黃金時代》

佢演得好內儉,好有戲,但內心又好激動,做得好好,但我都係會揀趙薇。

蔡卓妍《雛妓》

有突破,咁當然比起前面兩個,功力始終差少少,不過佢已經演得好好,經驗差啲啫。

周迅《撒嬌女人最好命》

好得意喎,我認為《竊聽風雲 3》佢演得仲好喎,《撒嬌》呢套戲佢演得好有佢嘅本色,係好玩,係好,係稱職嘅,不過要揀女主角,我會揀《竊聽風雲 3》嘅周迅囉。

吳君如《金雞 SSS》

一如以往,無乜特別。

鍾意就快D Share啦!