掃呢頁CODE去手機

2015年2月1日 星期日

拒絕同周永恒聯絡 Yu:有啲嘢已經冇價值! 周永恒,




之前周永恒被判緩刑,一出法庭即揭阿Yu當年被性侵的瘡疤。

next 1/1 pre

對此阿Yu話有啲嘢喺佢生命中已經冇價值同唔重要,過咗去嘅事會交畀上帝。

next 1/1 pre

阿Yu今日同鍾舒漫(左)、張致恒(右)一齊出席活動。

next 1/1 pre

仲有玩遊戲,心情似乎冇受到影響。

next 1/1 pre

周永恒尋日有搵過阿Yu經理人。(資料圖片)

next 1/1 pre

話父母好掛住對孫女情緒好波動,究竟係父母情緒波動?定係佢自己呀?(資料圖片)

next 1/1 pre

依家阿Yu獨力照顧兩個囡囡。(資料圖片)

next 1/1 pre

被控襲擊罪的周永恒(Roy)日前案件終有判決,判緩刑18個月,現與他正在分居的趙頌茹(阿Yu)今日為慈善步行主持起步禮時,「自動波」開腔回應事件:「完咗單case,希望件事完完整整咁完結,過咗去嘅事唔想講太多,原因係我明白到喺我新生活入面,做個好女人、好母親係有幾重要,對於冇價值嘅嘢,喺生命已經唔再重要。」

她又指作為父母身教是十分緊要,新一年會做好媽咪角色,似是暗寸常惹麻煩的Roy。提到二人的離婚手續未辦妥?她說:「分居緊,有啲位要處理,分居年期完結做番啲輕微手續。我唔知佢會唔會聯絡我,我嘅諗法就係分居,以我所知佢尋日聯絡咗我經理人。」她亦十分感謝雙親自爆出家庭糾紛以來的支持。

過去嘅事交畀上帝

對於Roy在法庭外揭阿Yu當年被性侵的瘡疤,並促她報警處理,阿Yu表示:「有啲嘢喺我生命中已經冇價值同唔重要,過咗去就由佢過咗去。(唔報警?)如果依家發生就可以用法律去審判,但過咗去嘅嘢我惟有交畀上帝。我學習到我將件事(被性侵)講出嚟,最大嘅醫治係自己。」

問到可會安排兩個囡囡與阿Roy見面?她說:「社工會聯絡,有中間人處理。」她稱一直有與囡囡交代今次事件:「因應小朋友就住嚟講,冇講原因,大大吓會明。」至於其經理人Kitty Pak透露阿Roy聯絡她時,表示父母情緒波動,希望早日見到兩個孫女。

鍾意就快D Share啦!