掃呢頁CODE去手機

2015年3月26日 星期四

拍拖斷正 怕再愛錯賤男 觀察洪永城半年 唐詩詠:佢係唔錯選擇 [壹週刊 - 1307] 唐詩詠,洪永城,M1,



17/3

冇見半個月,唐詩詠與洪永城相約到中環歎日本菜。

娛頭

拍拖斷正 怕再愛錯賤男 觀察洪永城半年 唐詩詠:佢係唔錯選擇

崔建邦同後生十三年的𡃁模陳嘉莉傳閃婚,至於被他折磨了九年、四合四離的舊愛唐詩詠,亦與外表同屬花弗類的洪永城,秘密拍拖兩個月。

據了解,為怕再上錯船愛錯賤男,明知對方有意追求的唐詩詠,遲遲不敢接受洪永城,觀察期足足半年,見對方不肯放棄,又花盡心思氹自己,加上期間行為良好,對她一心一意冇異心,兩個月前,唐詩詠終於正式和洪永城拍拖。

終於有着落!唐詩詠更被本刊撞破夜晚收工趕往洪永城屋企開餐,但驚見記者,即刻嚇到過門不入;上星期二(三月十七日),二人拍拖到中環食日本菜,斷到正!

最近崔建邦同𡃁模陳嘉莉傳出閃婚,唔知會唔會從此修心養性。

以前同崔建邦拍拖,唐詩詠是廿四孝女友,經常做司機接載被停牌男友。

買定外賣

因為合作《載得有情人》同洪永城傳出緋聞的唐詩詠,一直唔認拍拖,就算男方公開表態有追求之意,唐詩詠依然堅持只在了解中階段,不過有圖有真相,二人連續兩次約會,都被本刊撞破。

早前,洪永城要為大台遠赴印度拍旅遊節目,一去半月。出發前一天(二月二十八日),當日下午出席完公開活動後,洪永城第一時間揸車趕返西灣河鯉景灣寓所,晚上七時,他落樓買外賣,原本一條大路一分鐘就可以行到去目標餐廳,但洪永城竟然選擇兜入公園,花近七分鐘行另一條路,沿途又不時「目測」泊在路邊的車輛,似是要留意是否有傳媒埋伏。

等外賣時,洪永城不斷用 WhatsApp語音功能同人聊天,全程表現開心,一副冧女樣上晒面。最後,買了兩盒外賣和取回一袋磅洗衣服返屋企。

餐飯食足兩個半小時,離開時兩人都笑容滿面,睇嚟食得好滿足。

離開時,洪永城突然叉錯腳企唔穩,唐詩詠即刻緊張回頭望。

沿途兩人不停抬高頭「睇樓」,未知是否想搵定愛巢。

拍《載得有情人》時,他們有兩場嘴戲,結果啜出真感情。

撞破速逃

一個多小時後,著住深藍色衫黑褲黑帽戴埋口罩的唐詩詠現身,同洪永城一樣,她選擇行人少啲和光線暗啲的公園小路,沿途亦不斷四圍望,但去到洪永城屋企樓下發現記者,唐詩詠方寸大亂,嚇到過門不入。

壹:點解仲唔上樓呀?

唐(尷尬扮傻):去邊度呀?

壹:唔係去搵洪永城咩?

唐(搖頭苦笑):……唔……

壹:佢買咗外賣,你唔上去一齊食?

唐(不斷擰頭):……

壹:其實你哋都公開㗎啦,唔怕喎!

唐:咩公開呀?

壹:唔使咁怕醜

唐:我好怕醜呀!

壹:有冇打算幾時公開呀?

唐:我結婚嗰陣你哋會知㗎喇!

之後唐詩詠急步離開洪永城的大廈範圍,逃之夭夭!過了半小時,洪永城突然落樓,幫女友查探一下,記者是否已經離場。

壹:詩詠啱啱嚟過喎!

洪(扮傻):係咩?我唔知喎!

壹:你哋幾時公開呀?

洪:我唔知喎,其實我都係去買嘢行個圈咋!

壹:你聽日出 trip,佢特登過嚟搵你?

洪:係呀,我聽日出 trip。

壹:成日要收收埋埋,會唔會好辛苦?你哋發展到乜嘢階段?

洪:多謝關心,多謝關心,多謝關心……

壹:你有冇佢屋企鎖匙呀?

洪:我得我自己屋企鎖匙。

想出埠前與唐詩詠相聚一刻的洪永城見事敗,唯有死死氣返上樓,自己食晒兩盒外賣。

28/2

因為洪永城要離開香港去印度拍旅遊節目,臨飛前唐詩詠包到冚,想潛入洪永城屋企相聚。

撐枱腳歎日菜

洪永城由印度返港後,緊接埋位開新劇《波士早晨》,唐詩詠亦要趕拍《公公出宮》,連日來,二人收工便各自返歸,直至上星期二(三月十七日),唐詩詠收早,只見她一收工就急住揸車到中環半山羅便臣道一個公眾停車場,原來洪永城一早已在等候,唐詩詠泊好車,就跳上男友的座駕,到一街之隔的衞城道食日本菜。

一餐飯食了兩個半小時,離開時,多了谷德昭女友林子瑄做電燈膽,沿途行去攞車,唐詩詠同洪永城有講有笑,二人對附近幾幢新落成的豪宅眼望望,睇到頭岳岳又手指指,相當有興趣。

一行人上晒洪永城車後,先送唐詩詠返停車場攞車,再分頭離開。

記者再到洪永城屋企守候,半小時便見他現身,還一改常態,未有將車泊入停車場,只停在路邊,之後再行小路返屋企,其間小心翼翼神神秘秘。

因為女友就到,洪永城落樓買定外賣,沿途𥄫吓附近有冇可疑車輛,在等外賣時,又不停 WhatsApp,相信是與女友保持聯絡。

傾慕女神

據了解,唐詩詠正式接受洪永城至今,只開始了兩個月,怕再愛錯賤男的她,一直同對方保持朋友關係,唔敢貿然接受。

「 Tony(洪永城)好耐之前已經覺得 Natalie好索好正,後來有機會合作拍《載得有情人》,仲要有兩場嘴戲,佢不知幾開心!相處過仲覺得 Natalie個人好好,對人唔會分大細,大家又傾得埋,不過嗰陣 Tony都唔敢追,因為 Natalie同崔建邦啲關係仲好似未搞清楚,所以只係間中 send吓 WhatsApp,傾吓電話咁。」洪永城身邊人說。

直到去年七月,《載》劇準備出街,兩人不斷被安排情侶檔宣傳,見面機會多,二人亦加深了解,加上當時崔建邦已有新女上手,放生了唐詩詠,洪永城見機不可失,立即開始發力追。

「啱啱先甩拖, Natalie唔想咁快開始,亦想睇定啲,因為有人同佢講 Tony好仔,亦又有啲人同佢講佢好花弗,唔想再受傷, Natalie決定再了解吓,睇定啲。 Tony都好好,都無擒擒青,俾時間 Natalie慢慢考慮,但佢唔會乜都唔做,每次出 trip,都會花心思搵啲小禮物俾佢,最重要係呢段時間 Tony都冇緋聞,又自動自覺同其他女仔保持距離,唔俾機會啲姣精埋身, Natalie心中有數!後來 Tony公開表白,話對 Natalie有三百個 like,擺明誠意十足。」唐詩詠身邊人說。

去年八月,兩人因為要經常情侶檔宣傳,在當時洪永城開始力追女方。

去年洪永城同陳凱琳拍劇時,一樽水兩份飲,據知事後洪永城緊張向唐詩詠解釋,怕對方有誤會。

星期一(三月二十三日),洪永城同唐詩詠出席活動,兩人刻意扮唔熟,全程冇交流。

合格過關

今年情人節前,洪永城終於成功過到「觀察期」,被唐詩詠正式確認男友地位。本週一(二十三日),被問到拍拖問題,唐詩詠依然企硬唔肯認。

壹:同洪永城發展成點?

唐(敖嘉年在旁邊大笑):朋友囉!

壹:唔係喎,我哋影到你哋成日見,你又上佢屋企。

唐:嗰次係朋友聚會,因為 farewell佢去做嘢,成班朋友一齊食飯,我要做嘢,所以我遲咗去。

壹:你哋見得好密喎!

唐:唔係,其實好難約。

壹:發展到深入階段未?

唐:都係咁作為朋友,佢係一個唔錯選擇。

壹:係咪怕佢花弗?

唐(緊張搶答):唔係,佢唔係啲咁嘅人嚟嘅!

冧笑回應

分別問到兩人感情問題時,他們口供一致,同樣都係開心笑,個樣甜到漏。

夾晒口供

翌日,(二十四日),洪永城回應戀情時,明顯夾好口供。

壹:你同唐詩詠成日約會,已經正式拍拖?

洪:食飯嗰啲係普通嘅朋友聚會,你哋上次影到佢喺我屋企出現,係我同啲朋友聚會,所以叫埋佢一齊,淨係咁多啫!

壹:你覺得唐詩詠點呀?

洪:呢個女仔好好,大家都覺得佢好好嘅。

壹:佢好似有啲擔心你都係啲花弗人喎!

洪:係咩?佢好似冇同我咁講過喎!

壹:你會唔會做啲乜嘢,等佢安心啲,即係公開或者當佢係結婚對象?

洪:諗得太長遠,我而家都係做好自己嘅工作先。

錯愛

現年 33歲的唐詩詠,一向清純,入行多年近乎零緋聞,但偏偏每遇「花心賤男」。

余文樂

00年,初出道的唐詩詠與余文樂合作港台劇《青春@Y2K》結緣,拍拖不夠一年,其後余文樂搭上盧巧音,即棄唐詩詠。

崔建邦

05年與唐詩詠合作主持《 K-100》撻着,男方不斷瞞住女友偷食,但女方依然死心塌地,拍拖九年,多次離離合合, 09年,崔建邦因毆打中巴混血模鄺敏慧爆出三角戀,唐詩詠即撇,其後男方出盡冧招,氹掂再復合。但病態溝女的崔建邦死性不改, 10年,再傳出搭上郭思琳,去年崔建邦被踢爆有新歡陳嘉莉,二人關係才正式結束。

識氹女

口齒伶俐又鍾意氹女仔的洪永城,異性緣旺, 12年,有傳拍拖多年的女友 Emily難忍他偷食,提出分手。

黃翠如

有線年代,公司已安排兩人以情侶檔搵食,近水樓台,加上對翠如 BB極有好感,曾起勢力追,無奈女神唔過電,以兄弟相稱擋駕。

黃婉曼

11年,女方由大台轉投 now 101台,主持派錢節目《撳錢》,撞啱同拍拖兩年的攝影師男友分手,洪永城被指背女友 Emily偷食,火速搭上。

前度 Emily/ Bird Tse

在大台開始上位的洪永城,多次被影到約會前度 Emily,成功翻撻的同時,但對於鍾舒漫的形象指導 Bird Tse的女追男進攻,亦照單全收,一腳跳兩船。

林夏薇

拍完《單戀雙城》後,趁住同前度玩完的空窗期,頻頻約會林夏薇,做柴可夫接送自己有車的林夏薇開工收工,又送零食。

鍾意就快D Share啦!