掃呢頁CODE去手機

2015年3月29日 星期日

吳母入院:吳母炒單車 陳家樂沈震軒傳授防炒秘技 陳家樂,沈震軒,



陳家樂與沈震軒都因為拍戲時炒過單車,二人分享自己受傷的原因,並提供「防炒秘技」,減少炒車意外發生。

next 1/1 pre

陳家樂因為拍攝《破風》時因為單車爆胎發生意外,令左邊鎖骨有兩處骨折。

next 1/1 pre

陳家樂受傷後未完全復元就要開工,專業精神可加。

next 1/1 pre

沈震軒強調炒單車是因為未熟識路面和單車所導致。

next 1/1 pre

沈震軒(左起)和羅仲謙、周志文、溫家偉拍攝《衝線》。

next 1/1 pre

以單車為主題的無綫熱播劇《衝線》昨晚已經大結局,豈料劇中主角之一的吳若希(Jinny)的母親在今日踩單車時不幸炒車昏迷,令與Jinny合作拍攝《衝》劇的沈震軒(Sammy)表示關注及擔心。

注意煞車系統同車胎

Sammy去年拍攝無綫劇集《使徒行者》時亦曾炒單車,令右手手腕骨裂。Sammy十分震驚及擔心吳母:「一直做嘢到依家先知,一陣會Send短訊問候Jinny!我之前拍戲炒車係因為架單車太專業太靚,我未Handle(控制)到,所以奉勸大家要熟咗先好揸快!注意單車維修,Check下個Brake同埋車胎!」Sammy又表示自己以前在加拿大會踩單車,但因為香港人多車多,所以好少踩好多!

遇意外要識保護自己

而英皇藝人陳家樂去年在台灣拍攝由林超賢執導的電影《破風》時,亦曾因單車爆胎發生意外,令家樂打空翻後腦及膊頭着地,意外後他出現短暫失憶及左邊鎖骨有兩處骨折,要在鎖骨鑲入鈦金屬。

身為過來人的家樂說:「有朋友畀咗相(吳母受傷)我睇,覺得好擔心,希望佢吉人天相,快啲冇事!」家樂又表示頭盔的物料很重要:「我炒車時戴嘅係專業頭盔!雖然落地嗰吓裂咗,但都卸咗好多力!估計今次Auntie嘅頭盔冇我上次嘅咁厚!」家樂身同感受,明白發生意外會令家人擔心,呼籲大家日後如遇意外,要盡量抱頭、將身體縮成一團以減低傷勢!

鍾意就快D Share啦!