掃呢頁CODE去手機

2015年3月2日 星期一

連詩雅唱國語歌擴闊市場 連詩雅,




連詩雅稍後要忙錄音出國語歌,希望擴闊市場。

next 1/1 pre

連詩雅出席燈飾元宵晚會。

next 1/1 pre

連詩雅今年都想賺多啲,等媽咪可以過好啲,真係孝順喇。

next 1/1 pre

歌手連詩雅(Shiga)出席燈飾元宵晚會,透露「過咗個肥年」:「食咗好多好多嘢,由年三十晚食到噚日,冇停過,同埋好開心過咗個白色新年,去咗日本,日日係咁食。(同咩人去?)屋企人,同一班朋友。(男友有冇份?)同一班朋友,有男有女,主要都係同屋企人過新年,因為新年其實係全年可以放吓假嘅日子,同埋我好多年冇睇過雪,今次嘗試咗滑雪,但發現自己冇乜天份,跌到一仆一碌,全身傷哂。」

唱國語歌擴闊市場

Shiga又透露三月跟陳柏宇在內地舉行音樂會,稍後又要忙錄音出國語歌,所以希望放完假充完電後便努力工作。問到出國語歌是否想打入內地市場?她坦言:「都想擴闊市場,同埋自己都好鍾意國語歌,因為其實唱國語歌同廣東歌嘅情感好唔同,國語容易表達情感,所以想唱多啲。」但她表示不會主打國語歌,主打仍是廣東歌:「今年都想賺多啲,等媽咪可以過好啲,希望今年電影同音樂兩方面都有好發展。」

她又笑言自己情歸於慘情歌,所以今年都會出慘情歌,問到有男友的她現時是否難投入唱慘情歌?她笑言:「我個人好情緒化、感情豐富。」

鍾意就快D Share啦!