掃呢頁CODE去手機

2015年3月24日 星期二

事有蹺蹊!彭于晏接收馮德倫舒淇「訂情貓」 彭于晏,馮德倫,舒淇,



彭于晏今日生日,抱住馮德倫舒淇嘅「訂情貓」,張相仲要係舒淇上載嘅,真係令人好疑惑!

next 1/1 pre

網友見到呢張相,都叫彭于晏同舒淇公開戀情。

next 1/1 pre

舒淇曾經大晒一張馮德倫與愛貓對望的開餐相,當時獲大批粉絲送上祝福。

next 1/1 pre

舒淇經常抱着愛貓冧爆合照。

next 1/1 pre

舒淇與馮德倫的緋聞傳足多年,雖然兩人都冇正面回應戀情,但係佢哋之間有一隻「訂情貓」,當其中一方有工作在身時,另一半就會肩負起照顧貓貓責任,佢哋亦都不時喺微博用貓貓傳情。

但係最近舒淇同馮德倫隻「訂情貓」竟然去咗彭于晏度,舒淇同彭于晏因合作拍戲而成為好友,兩人在戲中譜出一段浪漫姊弟戀,之後更被傳假戲真做,關係曖昧!而今日正值彭于晏32歲生日,舒淇不但送上祝福,更上載一張彭于晏正抱着舒淇「訂情貓」的相片,可見兩人關係非淺!而網友見此,竟然懶理馮德倫,開玩笑地指舒淇與彭于晏才是最襯,應該早日「公開戀情」!

鍾意就快D Share啦!