掃呢頁CODE去手機

2015年4月26日 星期日

卓林出走南丫島!吳綺莉無奈控制唔到 卓林,吳綺莉,吳卓林,



吳綺莉無奈話小朋友大個咗控制唔到。

next 1/1 pre

吳綺莉獨自前往鹿頸用膳。

next 1/1 pre

吳綺莉話自從卓林「離家出走」後,自覺「日漸消瘦」!

next 1/1 pre

吳綺莉話卓林嘅事會交畀社署。

next 1/1 pre

吳綺莉話呢兩日唔使開工會休息吓。

next 1/1 pre

吳綺莉得知卓林去咗南丫島之後,喺門罅之間接受訪問。

next 1/1 pre

卓林約埋朋友去咗南丫島。

next 1/1 pre

吳綺莉與女兒卓林近日磨擦頻生,後者卓林更再度「離家出走」。當吳綺莉心急如焚「搵女」之際,原來卓林卻相約閨蜜把臂同遊南丫島,十分寫意,至於吳綺莉卻斯人獨憔悴,向記者形容自己「日漸消瘦」!

認為要慢慢教

據吳綺莉表示,日前因卓林想飲啤酒及拒絕做功課,至令母女倆發生衝突,卓林拒絕回家,二人「失聯」至今,不過卓林心情大佳,更與數位外籍女友人搭船往南丫島遊玩,又燒玻璃又食海鮮再環島遊,她更將旅行相上載到互聯網公諸同好,她似乎已將不快家事忘懷!身為母親的吳綺莉得悉卓林「現身」,即無奈回應:「我冇上網,所以冇留意,同普通家長感受一樣,覺得小朋友大個咗控制唔到,不過最緊要係做功課及讀書囉,總之交畀社署,我17歲嗰年都做咗啲嘢屋企人唔鍾意,要慢慢教囉。」

唔使開工休息吓

而昨午二時許吳綺莉獨自駕車離開大埔寓所,前往鹿頸用膳,期間只在茶座逗留約20分鐘,然後便「打道回府」。她受訪時透露周二(28號)會跟社會福利署開會,屆時卓林學校亦會派員到場。她又指自女兒「出事」後自己消瘦了不少﹕「呢兩日唔使開工,會休息吓。」當問到邀得謝偉俊出手相助,她淡然回應﹕「個個朋友都幫我做咗好多嘢。」

鍾意就快D Share啦!