掃呢頁CODE去手機

2015年5月22日 星期五

小三危機指數 [忽然1周 - 1034] 小三,MW,



咩小三啫!個個都係 honey!(設計對白)

靚抽王

小三危機指數

早兩日又傳出 EO2嘅 Eddie婚前偷食,呢個 moment我哋即刻諗起:

•吳浩康偷食事件。(如有雷同實屬巧合?)

• Eddie未婚妻朱慧敏乃早年車震事件介入梁榮忠同鍾麗淇嘅第三者。(天網恢恢?)

唔通男人真係唔偷食就會身痕?究竟由未拍拖到一齊兼結婚,邊個時期最易出現小三?等我哋嚟做個圖表分析吓:

未一齊(冇危機)

未埋牙,頂多 ready一腳踏兩船,但邏輯上唔會有小三, safe!

拍拖(高危)

男人得手後會隨住時日變得身痕,此乃常識!

訂婚(超高危)

《蘋果日報》圖片

吳浩康同 Eddie證明俾我哋睇,訂婚似係落訂。好多女人以為落咗訂就大晒好有揸拿,點知好多男人為咗喺結婚之前享受埋最後一點自由,而以身試法!有辦睇,呢個階段最危險最值得留意。

結婚(高危)

結咗婚短期內都唔會太大危機,但係!男人嘅嘢話唔埋!

生仔後(超高危)

《蘋果日報》圖片

生仔後,婦女們專心照顧仔女,就係男人們出擊獵食好時機。君不見彭順、成龍大哥,都係喺另一半照顧子女時去玩去癲去 Ocean Park,然後斷到正一正咩!

離婚/分手(冇危機)

分手後乜都冇,又點會有危機?

荒謬現象學

每期荒謬現象學為你解構娛圈嘅不尋常現象!

鍾意就快D Share啦!