掃呢頁CODE去手機

2015年5月14日 星期四

李妮嫁雞隨雞 [壹週刊 - 1314] 李妮,M1,



鑑貌辨色,李妮同老公感情是好是壞,由陳生陳太嘅身體語言,已經得到答案。

同你吟一吟

李妮嫁雞隨雞

以前冇模,啲靚女想入娛樂圈,最快途徑就係選美,港姐亞姐中亦以港姐多人吼,因為當年無綫強大,就算鬥靚輸咗,簽俾大台機會都多啲,再唔係,快快手嫁個有錢人,乾手淨腳。

上岸固然好,但經營婚姻其實唔會比喺娛圈打仗輕鬆。同另一半關係好嘅,其實數得出,當中包括 94年亞姐冠軍,現任博愛醫院副主席兼海南省政協委員嘅李妮。做咗人妻後,專注慈善事業同做有機護膚品,李妮講過,每一個項目,都會先得到做開生意嘅老公同意先去馬。尊重另一半,絕對係維繫婚姻基本步。

嫁雞隨雞嘅李妮,早個禮拜同老公一齊請兩個講普通話嘅朋友去太古廣場 Cova飲下午茶,之後再手繑手去 shopping。結婚十年,都可以咁恩愛,冇乜幾多。

同一男一女朋友分開後,兩公婆繼續繑住行街。

鍾意就快D Share啦!